Tuesday, January 22, 2013

L'Oreal Telescopic Explosion

Przyszedł czas na prezentację (nie mylić z recenzją :) mojego nowego nabytku 
L'Oreal Telescopic Explosion- tusz do rzęs z oryginalną szczoteczką zakończoną kulką. 
Jestem pod wrazeniem :)



Zacznijmy od początku :)

 szczoteczka, której na początku troszkę się obawiałam;
ma dosyć ostre gumowe włoski, które idealnie rozczesują rzęsy i nie zostawiają grudek


jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jakością tego tuszu; 
utrzymuje się na rzęsach cały dzień bez kruszenia i osypyawnia



moje rzęsy bez tuszu i wszechobecne piegi 



 lewe oko wytuszowane- prawe sama natura :)



troszkę inne światło




 pełen dzienny makeup




w sztucznym świetle (z lampą)



Moja przyjaźń z tym tuszem zapowiada się bardzo obiecująco. 
Będę Was informowała o postępach.

Buziaki!


19 comments:

  1. oj nie dziwie się ,że się przyjaźnicie :)

    ReplyDelete
  2. WOw teleskopowy efekt Cat! super Piegusku :) zawsze uważałam że piegi są przeurocze:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuę :)
      jak byłam młodsza nie lubiłam moch piegów.. Teraz bardzo bardzo je lubię :)

      Delete
  3. Ja posiadam tylko kilka pieg na nosku (prawie nie widoczne). Tusz do rzęs jest świetny! Jestem ciekawa czy będzie jakaś recenzja? Jeśli tak to niech pojawi się w najbliższym czasie! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Recenzja pojawi się jak wyrobię o tuszu konkretne zdanie :) jak dotąd same plusy :)

      Delete
  4. Ps. Zapraszam na mojego bloga o kosmetykach. Jeśli ci się chce zobaczyć najnowszą recenzję. Link na profilu. :D

    ReplyDelete
  5. szczoteczka robi wrażenie, a efekt bardzo mi się podoba :)).

    ReplyDelete
  6. A jak tam w obsludze..szybko i latwo sie tym obsluguje?
    Efekt jest bardzo dobry

    ReplyDelete
    Replies
    1. na początku wolno, bo nie wiedziałm jak to złapać i jak trzymać :)
      po kilku razach jak się ogarnie system to całkiem sprawnie wszystko idzie :)

      Delete
  7. Ten tusz marzy mi się od dawna, ale cały czas szkoda mi na niego kasy tym bardziej, że mam 3 tusze, które czekają na testowanie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) to prawda, regularna cena tego tuszu to około $10-$15 zależnie od sklepu.. ja swój kupiłam w swoim stylu czyli o 50% taniej :)

      Delete
  8. Bałam się właśnie jak wypadnie ta szczoteczka, ale widać, że świetnie :)

    ReplyDelete
  9. Ale dziwna jest ta szczoteczka ;)

    ReplyDelete
  10. wygląda ślicznie.
    jednak mam obawy jakby się u mnie sprawdził. Jakiego tuszu bym nie użyła, to efekt zawsze jest taki sam.

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!