Sunday, January 6, 2013

REVLON i Nuszkis

Od jakiegoś czasu mam dwa lakiery REVLON. Najpierw kupiłam miętowy w promocji 75% off. Kilka dni później wpadł mi w oko brokatowy Whimsical. Tak bardzo mi się spodobał, że kupiłam go w cenie regularnej (co jest u mnie ewenementem).


numer 85 Minted


kosztował około $1,15


numer 430 Whimsical


skradł moje serce, co się nie zdarza lakierom do paznokci :) szczególnie tym w regularnych cenach :)
kosztował około $6


zrobiłam z nich komplet i używam razem
Whimsical jest praktycznie transparentny i na każdym lakierze wygląda OK


najmniej mnie cieszy ilość warstw jakie trzeba na paznokcie nałożyc, żeby wszystko przyzwoicie wyglądało
na serdecznym palcu sam lakier Minted- dwie grube warstwy
na pozostałych paznokciach dwie grube warstwy lakieru Minted plus 2 grube warstwy Whimsical

albo nie umiem się obchodzić z brokatowymi lakierami, albo jest w nich zdecydowanie za mało drobinek
zawsze wyławiam mniej brokatu niż bym sobie życzyła..


w połowie robienia zdjęc pojawiła się Nuszkisowa panienka


i zdominowała sesję


zlizała mi krem do rąk z dłoni


podstawiła pazurki do pomalowania


ułożyła się w pozi“Draw me like one of your french girls”


i na koniec zasnęła


efekt końcowy bardzo mi się podoba, ale byłabym o stokroć bardziej szczęśliwa, gdybym nie musiała nosić na paznokciach aż tylu warstw lakieru

Buziaki!

17 comments:

  1. no bo jak Ty śmiesz pisać tylko o sobie, o zakupach, o jedzeniu, ewentualnie o tych pudełeczkach, słoiczkach, flakoniczkach a nie o Kocie! Kota jest najważniejsza, najpiękniejsza, najciekawsza ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gdyby Nuszkis potrafiła mówić- właśnie to bym od niej usłyszała :3

      Delete
    2. bo ja ostatnio oglądałam film o mówiącym kocie ;)
      polecam- "The Rabbi's Cat" (francuska pełnometrażowa filozoficzna kreskówka, ale jest też wersja z angielskimi napisami)

      Delete
  2. kicia i pazury pierwsza klasa ;)

    ReplyDelete
  3. Kicia ma zacięcie aktorskie, bez dwóch zdań :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niedługo przejmie mojego bloga :)

      Delete
  4. przedostatnie zdjęcie to mistrzostwo!!! :)
    obydwa lakiery są świetne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nuszkis bardzo często zapada w sen w tej pozycji :)

      Delete
  5. Świetne lakiery.
    Aleee kocurka przepiękna <3

    ReplyDelete
  6. kotka to idealna modelka :) piękny kolor lakieru

    ReplyDelete
  7. Miętowy, kremowy - rewelacyjny kolor. Ale najpiękniejsza i tak jest kicia, zwłaszcza na zdjęciu, gdzie zakrywa się łapkami. Czyżby się wstydziła obiektywu? ;)

    ReplyDelete
  8. może chciałabyś pozbyć się tego drugiego lakieru? :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!