Monday, January 21, 2013

Spacer w Seal Beach 20 stycznia

Pojechaliśmy wczoraj na rodzinny spacer na plażę do Seal Beach. W moim mieście jest również plaża (mieszkamy od niej około kilometra :) ale w porównaniu do tej sealbeachowej jest bardzo brudna, bo niedaleko brzegu są wyspy wiertnicze, z których wydobywa się ropę. Port statkowy też dorzuca swoje trzy grosze do zanieczyszczeń i jeśli chcemy pomoczyć nogi albo się wykąpać to jedziemy do Seal Beach :)
Pogoda cudna, około 27-30 stopni w słońcu.

Post będzie zdjęciowy z opisami :)
Zapraszam na spacer po mojej bliższej i dalszej okolicy:

główna ulica w Seal Beach tuż nad samym oceanem

flaga z okazji zbliżającego się święta Martina Lutera Kinga Jr
wejście na plażę
prawa strona plaży :)

lewa strona plaży (w tle molo)

jak jest żar w lato plaża wydaje się ciągnąć w nieskończoność kiedy piasek parzy w stopy

domki nad samym oceanem (trzeba mieć gruby portfel zeby zafundować sobie taką przyjemność, za wynajem opłaty rzędu kilku tysięcy miesięcznie)

czasami zastanawiam się, który bym wybrała ;)

mała czarna. mewa :)
molo w Seal Beach
Ocean Spokojny
mewka
ślady mewich nóżek (Nuszkis miałaby co obwąchiwać ;)

muszelki

słońce grzało jak szalone
wygrzewanie bladego lica
uściski dla Was! i dużo słoneczka :)
przy wyjściu rosły sobie cytrynki
aż się oczy cieszą
w drodze powrotnej zrobiłam kilka zdjęć kwiatków
i domków

niektóre bardzo oryginalne
juka-drzewo

kolejna juka-drzewo
to już droga powrotna do domu; mimo, że Seal Beach jest oddalone od Long Beach o około 5 kilometrów, miasta są w innych hrabstwach (county) Seal Beach jest w Orange County,  Long Beach w Los Angeles County

In-n-out burger- najlepsze hamburgery ever :) protein style wymiata (w sałacie lodowej zamiast bułki)

ULTA!!! a ja byłam przekonana, że w mojej okolicy nie ma tego przybytku.. :D

Pacific Coast Highway
przydrożna myjnia samochodowa
Porshe nie wiem jakie, bo się nie znam :)
aktualne ceny paliwa za galon (około 3,5 litra)
Subway!
przed każdym 'zlepkiem' sklepów jest wielka tablica/szyld przy ulicy informująca kierowców jakie sklepy sa w danym zjeździe (bardzo pomocne w nieznanej okolicy)
Wallgreens- jakoś nie mogę się przekonać do tej drogerii (zawsze mi nie po drodze)
DRIVE-THRU pharmacy :) są jeszcze drive-thru bankomaty, skrzynki do wrzucania listów, supermarkety.. tylko po to, żeby nie musieć wynosić szanownego pupska z samochodu i przechodzić kilku kroków z parkingu do sklepu..


Popeyes- według mnie jeden z gorszych fast foodów
a to już przy samym domku- automat na gazety :)
 Mam nadzieję, że pierwszy spacer po oklicy Wam się spodobał :)
Macie ochotę na więcej takich zdjęciowych wypraw?
Dajcie znać, chętnie Was jeszcze zabiorę na jakąś wycieczkę.

Buziaki!!
I przesyłam duuuuuużo słoneczka :)

20 comments:

  1. widoki...zapierają dech w piersiach!
    mega!
    zdecydowanie chcemy więcej!

    ReplyDelete
    Replies
    1. super :)
      bede czesciej zabieraa ze soba aparat :)

      Delete
    2. pewnie!
      od razu się humor poprawia jak patrzy się na takie widoki.
      a tak w ogóle, niech ludzie mówią sobie co chcą, ja uważam, że Stany mają wiele wspaniałych miejsc!

      Delete
  2. A teraz mnie po prostu dobij bejsbolem:) Pieknie Cat u Ciebie - a my tu zasypani - właśnie wyrżnęłam orła jak byłam z psem na dworze ehhhh:/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dawaj trochę śniegu. Nie byłam w Polsce przez trzy zimy z rzędu i bardzo mi brakuje zimności :)

      Delete
    2. Właśnie dostałaś pigułą..znaczy śnieżką:) byłoby pięknie i bajecznie jak by się do roboty nie musiało chodzić heh

      Delete
    3. Dzięki :) tego mi było trzeba :)
      Przesyłam słoneczko na drogę do pracy :)

      Delete
    4. Haha, wyrżnęła orła, fujara jedna :p :)

      Delete
  3. zazdroszczę pięknej pogody i słońca :)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. a latem strasznie parzy w stopy :)

      Delete
  5. śliczne zdjęcia
    zazdroszczę

    zapraszam na konkurs http://pasjekaroliny.blogspot.com/2013/01/may-konkurs.html

    ReplyDelete
  6. Jak jest lato - narzekam że gorąco, jak zima - że zimno . Chyba nie ma miejsca żeby mi pasowało heh ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to takie typowo babskie ;)
      mi strasznie brakuje zimy :)

      Delete
  7. Piękna pogoda, ależ dawno takiego słońca i błękitnego nieba nie widziałam :( Anglia nie rozpieszcza ;)
    A te domki przy plaży <3 Jakbym wygrała w lotka chciałbym taki mieć!

    ReplyDelete
    Replies
    1. moim jednym z marzeń od dawien dawna, jest taki domek...tylko,że w Australii, bo tam jeszcze nie byłam ,a USA już zaliczone :)
      ale widoki naprawdę genialne!

      Delete
  8. oglądałam te zdjęcia już kilka dni temu i od razu mi się cieplej zrobiło, więcej takich! :)

    ReplyDelete
  9. I hate you so much right now! Boże jak Ci zazdroszczę! ;(

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!