Sunday, February 10, 2013

ajfon miks


Zrzut zdjęć mobilnych.
Będą pojawiały się co tydzień. Albo częściej.


deszcz z niespodzianką

gradem wielkości ziarenek ryżu



wewnątrzbudynkowy kwiat


pora deszczowa


wariat, który nigdy nie przestał kwitnąć


prezent urodzinowy od TBS


rozrastająca się kolekcja eko narzędzi


mokry nosek Nuszkisa



multigrejn  z WalMartu


wewnątrzbudynkowe kwiaty od spodu



deszcz


moja ulica (chodnik)


po deszczu


tłusty czwartek (bita śmietana z truskawkami)




zabawy z latoroślą




najlepsze owsiano-maślane cisteczka ever 
przepisu mojej Babuni


Buziaki!

14 comments:

  1. Przyznaję - koci wzrok mnie przeraził lekko ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mnie przeraza odrobine jak nagle obudze sie w nocy i wisza nade mna takie dwa wielkie oczyska

      Delete
  2. Mobilny mix bardzo mi się podoba - ciekawa jestem co jest w torbie TBS:D

    ReplyDelete
  3. ależ macie tam cudną roślinność :)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. podziwiam ja codziennie z tym samym zachwytem :)

      Delete
  5. Replies
    1. bardzo mnie to cieszy :)
      bedzie wiecej :)

      Delete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!