Wednesday, February 13, 2013

Zdjeciowo ajfonowo

Poniosło mnie. 
Nie ma dnia, żebym nie bawiła się moją nową błyszczącą zabawką.
Robię zdjęcia. Wszystkim, wszystkiemu, wszędzie ;)

Nuszkis ma dość i zaczyna omijać mnie szerokim łukiem..


selfszot z kotem


i bez kota :)


Byłam też w RiteAid.

Kilka zdjęc z międzypółkowych spacerów. Głównie lakiery do paznokci i promocja wet'n'wild.

wet'n'wild













Sinful Colors





essie




Sally Hansen  





Revlon




szukałam pędzli EcoTools do cieni ale nie było :(


na koniec nowości z L'Oreal




Jutro jadę na wycieczkę urodzinową do ROSS i Marshalls
z ajfonem ;)


Buziaki!

15 comments:

  1. No specjalnie mnie męczy zbliżeniami na Color Icon! Grrr!

    Pięknaś!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też grrrr.. Nie wiem na którą się zdecydować..

      Dziękuję :)

      Delete
    2. nie drażnij nas tutaj po drugiej stronie kałuży ;)

      Piękna jesteś, a self z kotem jest uroczy :)
      Nuszkis ma taką minę "o nie, znowu" ;)

      Delete
  2. ślicznie wyglądacie na zdjęciach - Ty i Kota :)

    ReplyDelete
  3. Ale z Was fajne kociaki:)
    Jestem wyposzczona essiaków - zawsze reaguję na nich jak pies pawłowa:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D ja nie miałam jeszcze ani jednego :)

      Delete
  4. uwielbiam i Ciebie i koczura :D a ta lakiery mmm!

    ReplyDelete
  5. :) uwielbiam takie posty i doniesienia z frontu zakupowego! aż miło popatrzeć na te promocje :)

    Twój kot jest wspaniały.

    ReplyDelete
    Replies
    1. będzie więcej :)

      dziękuję w imieniu Nuszkisa

      Delete
  6. lubiłam te tanioszki wetnwild.
    zawsze coś tam sobie przywiozę, jak wracam z usa, najczęsciej cienie.
    ciekawe jak ich kredki?używałaś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. teraz megatanioszki :)
      boję się, że kredki będą takie twarde, że porwą mi oko ;) nie używałam

      Delete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!