Tuesday, April 30, 2013

Tag.. Liebster Blog Award (ale o co chodzi?)

Tak naprawdę nie orientuję się o co w tym wszystkim chodzi.. Serio..
Że taka niby zabawa? :)

Ktos kiedyś dostał jakąś nagrodę?
:D

Otagowała mnie Dolly Cocossino

Skopiowałam sobie to:


Czym jest Liebster Blog Award?

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”
(informacje zaczerpnelam od Dolly Cocossino)

Pytania:

1. Pierwszy zakupiony przez Ciebie kosmetyk?
ogólnie pierwszym zakupem który pamiętam to czarny włochaty pająk z futerkiem- na pompkę, który skakał jak się naciskało powietrzną gruszkę na końcu rurki (dziewczyny z mniej więcej mojego rocznika powinny wiedzieć o co chodzi ;) pająk potem został zamknięty na klucz w szafce bo każdej nocy bałam się, że wyskoczy i mnie pokąsa..
z kosmetyków kojarzę pomadkę Lumene w granatowym opakowaniu (delikatny nudziak- jak teraz ją gdzieś znajdę bardzo się ucieszę- cały czas pamiętam jej zapach..)
2. Ulubiony film?
byłby straszny i trochę śmieszny, coś jak połączenie Hangover i Ted z Descent i Paranormal Activity
3. W ktorym kraju chcialabys zyc i dlaczego?
w Kuwejcie, bo stolica Kuwejtu- Kuwejt ma kod pocztowy 00000 i każdy kto pisałby i wysyłał do mnie listy uśmiechałby się przy adresowaniu :)
4. Uczucia czy rozsadek?
zbilansowany miks
5. Ulubiony kosmetyk pielegnacyjny?
Vagisil yeah!
6. Jakiego koloru nigdy bys nie uzyla w makijazu?
zawsze znajdzie się okazja na każdy kolor ;) nie staram zamykać się w określonych ramach ani się nie zarzekam
7. Dlaczego zalozylas bloga?
brakowało mi znajomych.. życie na drugim końcu świata strasznie izoluje.. postanowiłam stworzyć miejsce w którym czułabym się swobodnie i które byłoby miłą odskocznią dla innych :)
8. Jesli masz do wyboru pojechac na wakacje czy kupic wymarzona torebke, pare butow (albo cos innego chodzi o to, ze to jest przedmiot) ktora kosztuje mnw tyle samo to?
wakacje! no chyba, że uncję złota ;) albo dwie :D
9. Nigdy bym.... (dokoncz zdanie)
nie zrobiła czegoś niezgodnego z moimi przekonaniami i podważającego moje wartości
i nie zjadłabym robala
10. Bez czego nie potrafisz zyc ?
kolejność przypadkowa:
rodziny, Nuszkisa, kawy z mlekiem bez cukru, słońca, kwiatów, komputera z internetem, skajpa, telefonu, samochodu, moich pasji i zainteresowań, nowych pomysłów, corocznej podróży do Gryfina, muzyki, świeżego powietrza, deszczu i mega grzomotowych burz :D
11. Czy zrobilabys sobie operacje plastyczna?
teraz nie, ale jak będę stara i pomarszczona, to możliwe, że będę chciała się rozprostować a operacja plastyczna będzie jedynym słusznym wyjściem ;D

W kolejnym poście wymyślę swoje pytania i nominuję osoby ;) Macie pomysły na pytania? Jak ja zacznę myśleć, to moze być różnie ;)

Dzisiaj idę na ploteczki :D
(i pewnie jakieś winko..)

Buziaki!

11 comments:

  1. Kiedyś, kiedyś przygotowywałam ten tag :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to takie krążące tagi są :D

      Delete
  2. Olewam wstęp :) odpowiedzi na pytania są fajne bo zawsze można się bardziej poznać...łochaty pająk powiadasz...ja miałam jaszczura :D zakupiony był na wycieczce do Krakowa za pożyczone od PANI pięniązki bo swoje przepuściłam na żuwaczki:D w domu okazał się strasznie ohydny ale Mami i tak była ze mnie dumna - za postęp w socjalizacji (byłam bardzo ale to bardzo nieśmiała...
    Kuwejt - LOL - dobre :) vagisil heuuahiahaihaihaihaih LMAO:D:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. te pierwsze z akupy zawsze zostają w głowie :D
      jaszczurów nie kojarzę ;)

      ploteczki były bardzo smaczne :D

      Delete
  3. :) świetne odpowiedzi!
    dopiska o robalu mnie rozbawiła :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :)
      tak, z robalem to prawda :D

      Delete
  4. :))) dzieki za odpowiedzi, tez nie bardzo kumalam o co w rtym chodzi, ale odpowiedzi daja poznac lepiej te osobe z drugiej strony i moga rozbawic:D ot taka igraszka :) pozdr

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki za otagowanie :)
      dobrze się bawiłam :)

      Delete
  5. Świetnie się Ciebie czyta, super,że sprawiasz iż pojawia się na twarzy uśmiech od ucha do ucha!
    Miłych ploteczek! i smacznego winka! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :) ja też się zawsze dobrze bawię pisząc :D
      buziaki!

      Delete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!