Monday, July 22, 2013

kolejna odsłona YouTube czyli zaczynamy przygodę z mydłem :)

Dzisiaj na moim kanale YT pojawił się drugi filmik.



Jest to początek serii o ręczne robionym mydle. W pierszym odcinku opowiadam o narzędziech i materiałach potrzebnych do rozpoczęcia mydlanej przygody. Wcześniej na blogu pojawił się post pod tym samym tytułem w którym pokazywałam moje oprzyrządowanie ;)

Miłego oglądania:
(dziękuję Marta za szczegółowe instrukcje dodawania dużych filmików do posta :*)


Buziaki!

25 comments:

  1. Spadło...niech leży :) Moja ślicznotka Kochana:)) lowe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi już chyba zawsze będzie coś wypadało w filmikach.. ;)
      Twoja Twoja :*
      lowe ju tu!

      Delete
    2. To jest takie urocze, że aż mi się łezka ze wzruszenia zakręciła :*

      Delete
  2. Brawo, brawo, brawo :)))
    Nareszcie!!!
    Już zabieram się za oglądanie!

    Jaka Ty łaaaadna jesteś :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :*
      bardzo bardzo mi miło :)

      i się zarumieniłam ;)

      Delete
  3. Ja dalej jestem leniuszek i jeszcze nie zebrałam się za własne wyroby, ale i tak z chęcią obejrzałam. Cieszę się, że się rozkręcasz z tymi filmikami, bo uważam, że naprawdę świetnie Ci wychodzą. Masz taką uroczą osobowość i kojący głos. Mam doła, bo jestem chora i drugi dzień nie poszłam do pracy i normalnie słyszę, jak mi funciaki z konta uciekają i już nie mogę się doczekać pogadanki od kierownika, ale włączyłam sobie Ciebie i od razu mi znacznie milej, masz uspokajający głos :) Wielką przyjemnością jest Ciebie oglądać! Jestem zachłanna i czekam na więcej, więcej! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję za miłe słowa :*
      wracaj szybko do zdrowia :) cieszę się, że mogłam umilić Ci chociaż kilka chwil

      postaram się, żeby było więcej ;)
      buziaki!

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. jestes sliczna i bardzo sypmatyczna (rymnelo mi sie) powinnas wystepowac w TV bo bije do Ciebie ciplo. Super mydelka. pozdrawiamy (ja i koty)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :*
      na TV to już trochę za stara jestem :D

      pozdrawiamy Was z Nuszkisławą :*

      Delete
  6. lecę oglądać i cieszę się, że instrukcja się przydała :*

    ReplyDelete
  7. Włączyłam i od pierwszego Twojego słowa uśmiecham się od ucha do ucha :)

    ReplyDelete
  8. Nie dość, że śliczna, to jeszcze taka sympatyczna! Świetnie się Ciebie ogląda i słucha :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję za miłe słowa :*
      buziaki!

      Delete
  9. Bardzo przyjemnie się Ciebie ogląda :)

    ReplyDelete
  10. Aż miło się oglądało i słuchało ;)

    ReplyDelete
  11. Łaaaał, Kaaasiu, ale fantastycznie się Ciebie ogląda, w ogóle jesteś fantastyczna i taka śliczna! :D Przez odpoczynek od internetu przegapiłam pierwszy filmik i koniecznie muszę nadrobić!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miłe słowa kochana :*
      rumienię się ;)
      będzie mi miło jak obejrzysz również pierwszy filmik :)

      Buziaki!

      Delete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!