Sunday, August 11, 2013

50 kolejnych faktów o mnie na YouTube, Windows Movie Maker i Cat Bounce

Pamiętacie jak obiecałam, że pojawi się filmik z kolejnymi 50 faktami o mnie? Ja pamiętam.
Nawet mam już wszystko zapisane na żółtej kartce..


Mało tego zrobiłam 5 podejść do nagrania filmiku.. Żadna wersja nie przeszła jednak pierwszego etapu mojej krytyko-estetyki. No nie mogę na siebie patrzeć.. Siedzę i czytam z kartki.. Jestem zbyt spontaniczna z natury, żeby pozwolić sobie na taki obrazek ;)
Cały czas zamierzam nagrać filmik z 50 faktami o mnie. Najpierw jednak postanowiłam ogarnąć jakiś podstawowy program do cięcia filmów. Jako że pracuję na Windows7 mam do dyspozycji Windows Movie Maker, który nie jest zbyt skomplikowany ;)

Kiedyś napisałam posta zatytułowanego Kasia (w marcu 2013 roku). Jeśli macie ochotę- zajrzyjcie tam. Trochę się otworzyłam i wtedy właśnie pierwszy raz napisałam kilka rzeczy o sobie..

Znacie stronę Cat Bounce?


Jest dobra na odstresowanie i poprawę humoru :D W sam raz na poniedziałek ;)
Kliknijcie i bawcie się dobrze :3

Buziaki!

33 comments:

  1. Pierwszy raz czytam o tej "kociej stronie"!
    Dzięki! :)))

    ReplyDelete
  2. Hahahahahaaa!! :D
    Ale mnie zgasiłaś z tą stroną :D

    Na razie wracam do pracy, ale kiedy tylko znajdę wolny czas, obejrzę Twój filmik z miłą chęcią :*

    ReplyDelete
  3. Kasiu, ja czekam z niecierpliwością na 50 faktów. Nie ma co kalkulować, jesteś szczera w filmikach, może trochę czasem spięta, ale spokojnie. Nikomu krzywdy nie robisz, spróbuj jeszcze raz i wybierz wersję, z której będziesz zadowolona. Najlepiej zrób to spontanicznie :)
    Jesteś dobrym człowiekiem. To się czuje ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :)
      bardzo mi miło.
      Ogarnę się i za jakiś czas pojawi się filmik.
      buziaki :*

      Delete
    2. Właśnie, właśnie - naprawdę tę serdeczność można wyczuć w dotychczas zamieszczonych przez Ciebie filmikach, jest super.

      Delete
  4. Zrobiłaś mi dzień tą kocią stroną ;D

    ReplyDelete
  5. czekamy na tag :))) buziaki!

    ReplyDelete
  6. dobra idę pogapić się na stronę z koteczkami :D

    ReplyDelete
  7. Nie ma to jak rozpocząć dzień ze skaczącymi koteczkami :)

    Również czekam na tag ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. najlepszy sposób na ponedziałek ;)

      Delete
  8. Hahah co za stronka :D Mogłaś i tak wrzucić filmik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mogłam, że postaram się zrobić coś lepszego ;)

      Delete
  9. Hahhaha, te koty są obłędne :D

    ReplyDelete
  10. To ja Ci wkleję to:

    http://kociharlem.pl/

    ;)

    ReplyDelete
  11. haaa, kocurasy :D czekam n filmik :)

    ReplyDelete
  12. Masz bardzo ładny charakter pisma :)

    ReplyDelete
  13. :) Poczekamy aż będzie Kasiowo :) czyli tak jak chcesz:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kasiowo- to jeden z moich ulubionych przymiotników :D
      buziaki :*

      Delete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!