Monday, August 12, 2013

ajfon miks #19

Zrzut zdjęć mobilnych #19


kłos :)

ostatnie letnie kwiaty

plumeria

to z prawej to mój paluch :D

mężowy lanczyk

w oczekiwaniu na samochód (gwóźdź w oponie)

miało być ombre ;)

Nuszkis pomaga zgrywać filmiki

nowe buty i essie jazz na paznokciach

cytruski na wyciągnięcie ręki

nowo oddany skwer

Harvey Milk
kojarzycie film o nim?

Long Beach jest tolerancyjnym miastem ;)

rockowy bidon Dzieciny

miłość zapachowa 

magnes :D

serio, to magnes na lodówkę

przydrożny kwiatek

zwariowana fontanna rozpryskowa

kawka w zaczarowanym ogrodzie

domowe przedszkole Dzieciny :)


'domowe' bułeczki na śniadanko

z makiem i odrobiną soli

<3

mmmmmmmmmmmmm

popcorn :D

jestę hardkorę


zgadnijcie na czym byliśmy w kinie :)

mój ulubiony kącik w książkowym second hand :)

regał z obcojęzycznymi książkami

czasami zdarzają się po polsku :)

deszcz kotów :D
Buziaki!

43 comments:

  1. Nienawidzę popcornu :]

    A Nuszkis mnie rozwaliła :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja czasami lubię :)
      ostatnio wyjadam jedynie wszystkie kukurydziane ziarenka, które nie popnęły :D

      Nuszkis mnie codziennie rozwala :)

      Delete
  2. domowe przedszkole pełną parą :) pyszne śniadanko!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziecina jest panią przedszkolanką pełną parą ;)
      o tak, śniadanko mniam

      Delete
  3. Replies
    1. gdyby jeszcze umiała filmiki składać ;)

      Delete
  4. Mina Nuszkisa <3
    Kłos to moja ulubiona wariacja na temat warkocza... której nigdy nie udało mi się zrobić.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nuka <3
      ja też lubię, ale zrobienie go zabiera trochę czasu :)

      Delete
  5. Nuszkis love, a mój Tygrys właśnie się domaga - uwaga uwaga - czwartego śniadania.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzisiaj z Shiro bawiliśmy się wstążeczką. On siedział na szafie i zrzucał łapką wstążkę na ziemię, mały Newton. Ja natomiast musiałam podnosić wstążeczkę i Mu ją podawać na szafę. On ją zrzucał, ja podnosiłam, On zrzucał, ja podnosiłam, On zrzucał, ja podnosiłam. Mhm, tak.

      Delete
    2. czwarte śniadanie :D nieźle

      o tak :) zabawa ze wstążeczką i innymi rzeczami leżącymi na krawędzi jest najlepsza.. koty to Newtony :3

      Delete
  6. Kłos przepiękny, bardzo lubię oglądać zdjęcia zrobione, by złapać chwile :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :)
      dzięki blogowi robię więcej zdjęć.. takich zwyczajnych..
      lubię to

      Delete
  7. Podziwiam za cierpliwość do kłosa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję ;)
      pod koniec bolały ręce :)

      Delete
  8. jak Nuszkins będzie tatą to jadę do Ciebie po jednego dziecia jego :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nuszkis jest dziewczynką :D
      Nuka-Blastruka
      do tego wykastrowana :3

      ale tak czy inaczej zapraszam na kawkę :D

      Delete
    2. hahahhaahaahhahah NUszkins to takie męskie imię :D

      Delete
  9. Kocham Twojego kotka:) Narobiłaś mi smaku na domowe bułeczki:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kotek jest w sam raz do kochania :)
      bułeczki <3

      Delete
  10. Replies
    1. no :)
      sama się go bałam na początku ;)

      Delete
  11. Ogladalam fil o Milku, swietna rola Penna.
    Moze podzielisz sie przepisem na buleczki? Wygladaja tak apetycznie:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, Penn dał radę
      bułeczki są z puszki ;)
      kupuje się taką papierową puszkę z 10 bułeczkami, otwiera, wykłada surowe bułeczki, piecze i zajada :D
      taka Ameryka ;)

      Delete
  12. Nie chcę być natrętna, ale proszę natychmiast wrzucić przepis na te bułeczki!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. to takie oszukańcze buły są..
      z puszki ;)
      kupuje się taką papierową tutkę z 10 surowymi skompresowanymi bułeczkami, otwiera, wykłada surowe bułeczki, piecze i zajada :D
      taka Ameryka ;)

      pokażę następnym razem

      Delete
  13. Ten robal to nie robal??? Brrr, aż mnie ciarki przeszły. Nuszkis wymiata! Parsknęłam śmiechem gdy zobaczyłam to zdjęcie :D Kłosek przeuroczy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. robal to fejk robal, ale wrażenie robi :) modliszkowiec ;)
      Nuka daje radę nawet przy kamerze ;)
      dziękuję :)

      Delete
  14. Ale masz operatora kamery :)
    Na Minionkach i ja byłam w kinie, z chrześnicą, dorośli śmieli się częściej niż dzieci ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. muszę podszkolić kotę w cięciu filmików ;)
      o tak, na filmie dorośli byli bardziej spontaniczni ;)

      Delete
  15. Kota - po prostu zawoooodowiec.. :) fantastyczne F A N T A S T Y C Z N E zdjęcie:)
    I butki nowe cacane..bardzo ładne:)
    Macie takiego robala na lodówce blech..u mnie konie polne grasują po ścianach..specjalnie piszę że konie, bo sa wielkosci kucyków..szczególnie w nocy:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kota <3
      dziękuję :*
      butki o dziwo wygodne ;)
      mamy takiego robala- juz się do niego przyzwyczaiłam :D

      omg, nie mów mi o koniach na ścianach.. u mnie też czasami są.. i na cegłach ich nie widać tak na pierwszy rzut oka.. starszne są.. brrrrrrrr

      Delete
  16. MINIONKI <3 Ahhh :D

    Long Beach, jak ja tęsknię... :C

    Ej, fajne bułeczki, łatwe są ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. minionki <3

      Long Beach cudne.. nie dziwię się..
      jak będziesz w pobliżu to skoczymy na kawę :)

      bułeczki sklepowe, kupowane na surowo i pieczone w domu :)
      łatwe ;)

      Delete
  17. Skomentowałabym coś innego, ale KIIIIIIIIIIICIAAAAAAAAAAAAAAAA! ♥♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. o tak :)
      kiciaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <3

      Delete
  18. uwielbiam Twojego kota! i wszystkie koty na świecie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo słusznie :)
      koty są najlepsze :3

      Delete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!