Wednesday, August 14, 2013

Glam Bag #8 YouTube edition

Sierpniowa przesyłka od Ipsy.

Kilka słów o Glam Bag:
Idea jest taka sama ja Glossy Box, który jest dostępny również w Polsce. Co miesiąc przysyłają nam różową kopertę z kosmetyczką wypełnioną 5-6 kosmetykami w wersji mini (zdarzają sie również pełnowymiarowe produkty) Glam Bag kosztuje $10 miesięcznie (w tym darmowa przesyłka).

Dla przypomnienia:
Styczeń 2013
Luty 2013
Marzec 2013
Kwiecień 2013
Maj 2013
Czerwiec 2013
Lipiec 2013 YouTube


Bez zbędnych wstępów zapraszam na filmik:

KLIKNIJ- przeniosę Cię do filmiku na YouTube

Nowy aparat jest już w drodze i będzie mi łatwiej robić zdjęcia.
Dajcie znać czy wrócić do zdjęciowych postów o Glam Bag, czy może chętniej oglądacie filmiki.

Buziaki!


47 comments:

  1. ale masz super sciane!!!

    ja jeszcze mojej glambag nie dostalam, ale wg ich strony internetowej, nie znajde w niej szminki UD - na ktorej zalezalo mi najbardziej - w zamian za to dostane jakis blyszczyk/balsam firmy, o ktorej nigdy nie slyszalam :/ dupa :/ mam nadzieje, ze to jednak blad i szminka bedzie, bo wyglada bosko *-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :) lubię te cegły, będzie mi ich brakowało jak będziemy się przeprowadzać kiedyś..

      no dupa.. z tego co się orientowałam, to ten balsam jest OK, ale szminka UD wiadomo- megaśniejsza jest..
      ja wolałabym krem bb pacifica zamiast pigmentu ;)

      Delete
  2. Bardzo lubię te Twoje filmiki! Taka jesteś pozytywna i głos masz super ciepły - słuchanie Ciebie to muzyka dla uszu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :*
      jest mi bardzo bardzo miło jak czytam tak ciepłe słowa :)
      buziaki :*

      Delete
  3. Jak Ciebie słucham to aż mi się buzia cieszy ;) Taki masz przyjemny głos.

    ReplyDelete
  4. Już się zabieram za oglądanie!
    Fajnie jest rozpocząć z Tobą dzień, Kasiu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. miłego oglądania :)
      cieszę się, że zaczynasz ze mną dzisiaj dzień :)
      buziak :*

      Delete
  5. Ja sobie filmik oglądam, a Ty mi komentarz piszesz :D Przeznaczenie? :D fioletowo Harrowa kosmetyczka <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa no i rób dalej filmiki :*

      Delete
    2. to musi być przeznaczenie :D
      robię i będę robiła :D

      Delete
  6. Fajny filmik, jestes bardzo fotogeniczna, filmowa i masz bardzo przyjemny glos:) buziaki ps. sciana piekna

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :*
      buziaków sto
      ściana mega :) bardzo ją lubię

      Delete
  7. bardzo miło się Ciebie ogląda :)

    ReplyDelete
  8. aha - ja bym nie uzywala primera pod BB krem

    ReplyDelete
  9. Oj jejuśku jaki Ty masz głos, bardzo przyjemnie się Ciebie słucha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :)
      długo nie mogłam znieść swojego głosu przy słuchaniu siebie na nagraniach ;)

      Delete
  10. Bardzo podoba mi się 'forma podania' tej paczuszki. Jak to ślicznie migoce!
    Podzielam zdania chwalące przyjemność oglądania Twoich filmików :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi również :) lubię błyskotki :3
      dziękuję :*
      bardzo mi miło :D

      Delete
  11. Napiszę to co pod filmikiem.! Jestem zaskoczona wielkością próbki tej szminki. No i ten kolor - śliczny :) Na co dzień jeśli wybieram ciemniejszy kolor, to stawiam na fuksję. Ale ta czerwień będzie idealna na wieczór, jakieś wyjście... Przepiękna jest :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. spora jak na próbkę :)
      mam nadzieję, że kiedyś zdobędę się na odwagę i pojawi się u mnie na ustach :)

      Delete
  12. kasiu..ale fajna sciana za toba. i te poduchy.swietne lokum;:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo lubię te cegły <3
      i poduchy <3
      dzięki :*

      Delete
  13. Filmiki zawsze ogląda się łatwiej chociaż dobre zdjęcia też oczarowują :) Fajnie się Ciebie słucha więc możesz kontynuować filmiki :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :)
      jak dorwę nowy aparat to będą zdjęcia przez najbliższy czas :)
      ale filmiki też pewnie się pojawią ;)

      Delete
  14. Moim zdaniem primer nie powinien mieć negatywnego wpływu na krem BB. W końcu krem BB to tak na prawdę mieszkanka kilku kosmetyków, ma działać jak podkład i primer nie powinien zaszkodzić. Ja sama też czasem kładę bazę pod krem BB i jeszcze nic złego się nie stało. Jeśli jest jednak silikonowy, to uważaj z częstotliwością, bo pod taką bazą skóra w ogóle nie oddycha. Ja używam baz na specjalne okazje :) Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję za rady :)
      dam znać jak się spisał po przetestowaniu
      bzuiaki :*

      Delete
  15. Kasiu uwielbiam Cię słuchać i oglądać ;) Co do bazy to jej zadanie polega na wyrównaniu powierzchni skóry, czyli jeśli masz np rozszerzone pory to wtedy ona pięknie wygładzi skórę i krem BB nie będzie ich podkreślał. Baza przedłuża też trwałość makijażu, ale przy używaniu BiBików nie jest to potrzebne, bo wiemy, że te oryginalne kremy BB są bardzo trwałe. Proponuje Ci spróbować raz nałożyć niewielką ilość bazy (nie musisz na całą twarz) i zobaczyć jak ona współgra z Bibikiem ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję kochana :*
      dziękuję za odpowiedź :)
      na szczęście nie mam prawie żadnych problemów z cerą.. spróbuję z ciekawości, bo jedyną przeszkodą w trwałości makijażu tutaj są wysokie temperatury..

      buziaki!

      Delete
  16. Genialny filmik, jak zawsze :) Od razu mam lepszy humor :D
    Mam ochotę na tę bazę ze Smashboxa, wiele dobrego o niej słyszałam :) Myślę, że możesz spróbować nałożyć ją pod krem BB i sprawdzić, czy coś daje :)
    a mini szmineczka jest boska - uwielbiam miniaturowe opaowania kolorówki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :)
      będę próbowała i dam znać jak się spisała
      też uwielbiam małe opakowanka :3
      buziaki!

      Delete
  17. Huehue, bo to nie jest numer pomadki tylko nazwa właśnie :D Świetny kolor tak w ogóle. I ściana też w pytkę - od razu taka była? Odnoszę wrażenie, że ślicznie masz w tym mieszkaniu.

    Aha, aha, pigment przeboski!!! W ogóle fajne kosmetyki dostałaś.

    Piękna :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. wię ;)
      moje skróty myślowe żyją własnym życiem i nie nadążam z artykułowaniem wszytskiego co przelatuje przez moją głowę.. miałam na końcu języka, że nazwa to numer, ale potem nadleciała myśl, że skoro to 'sześćnadziewięć' to pewnie mi jakiś 'żarcik żarcik' przyjdzie do głowy i pohamowałam cały proces.. ehhh- skomplikowane to ;)

      ściana taka była od początku :)
      mamy narożne mieszkanie i wszystkie ściany, które są ścianami zewnętrznymi budynku są ceglane od środka :) rewelka dizajn :3
      staram się, żeby było miło w domciu :D

      o tak, co do pigmentu mam plany :)

      buziaki słomczaki :*

      Delete
    2. Huehuehue, doskonale rozumiem. Ja na pewno bym się zaśmiała jak zbereźny dziadek. Huehue.

      Delete
    3. tak :) zbereźny dzidek :3

      Delete
  18. Super filmik! Uwielbiam Cię słuchać! :))

    ReplyDelete
  19. W mojej torebeczce od Ciebie - też jest tematycznie - trzymam tam ważne dla mnie kartki :D - Pysiaka
    podoba mi się jak mówisz po ingliszu bez tego ku..wskiego eee, aaa :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. o jak mi miło :*
      fajna różowa taka :) w sam raz na ważne kartki
      Esiu ja bym chciała mówić fajnie po angielsku- powiedzmy sobie szczerze- ja mam tendencję do wieśniaczenia z twardym polskim akcentem.. dlatego też staram się bardzo panować nad sobą i nie mówić za dużo w obcym języku :D

      Delete
  20. Przerobiłam wszystkie bazy Smashboxa :) i jest sens sięgania po tego typu wspomagacze jeżeli chcesz zrobić extra makijaż na wieczór/zakryć ew. niedoskonałości bo występują w kilku wariantach itd.
    No i dużo zależy od Twojej cery, bo te bazy jednak to głównie mieszanka silikonów, polimerów oraz ich pochodnych co więc za tym idzie ładnie wygładzają i jednocześnie sprawią, że makijaż będzie lepiej się trzymać.
    Baza ma sens jeżeli zrezygnujesz z np. kremu i wtedy krem BB nałożysz bezpośrednio na nią. Ale tak jak mówię, wszystko zależy od cery, wymagań oraz okoliczności. Generalnie nie ma ograniczeń :)

    Pomadka jest niesamowita ♥ Z chęcią bym ją ukradła :P

    Wracam sobie po raz kolejny, by po prostu Cię posłuchać :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki kochana za informacje o bazach :)
      wypróbuję z ciekawości a potem będę trzymała na jakieś specjalne okazje :D
      o tak, pomadka jest boska- tylko mi brakuje odwagi ;)

      niezmiernie mi miło :*
      buziaki!

      Delete
  21. Tak się wczułam w oglądanie, że na twoje pożegnanie odpowiedziałam odruchowo 'paaa!' :D

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!