Tuesday, August 13, 2013

różowy piaskowy cukierasek- Sally Hansen Sugar Coat 700 Cotton Candies

Lubię lakiery piaskowe.
Pamiętam jak się zarzekałam, że nie ma mowy, że nie będę nawet próbowała (bo mają dziwną denerwującą powierzchnię), że będą mi przeszkadzały w robieniu wielu rzeczy, że to, że tamto, że się boję.. cała ja..
Cóż.. Tylko krowa nie zmienia poglądów ;)
Pokażę Wam dzisiaj moją nową zdobycz promocyjną. Nie miałam ciśnienia jak wchodziła do sklepów nowa linia piasków Sally Hansen (w tamtym czasie nowością były też lakiery Fuzzy Coat). Wolałam poczekać, aż nadarzy się jakaś miła okazja.
Kilka dni temu na przypadkowych zakupach w sklepie Target dopadłam koszyczek z przecenionymi kosmetykami kolorowymi. Pośród wielu rzeczy znalazłam dwa piaskowe lakiery SH. Niebieski Razzelberry i różowy Cotton Candies. Jako że niebieskie lakiery są zupełnie poza strefą moich zainteresowań- wybrałam różowy. Wiadomo :)

albo mi się wydaje, albo ten lakier jest jakiś większy niż inne lakiery..


światło dzienne bez słońca
 Lakier zaskakująco szybko schnie. Do zadowalającego krycia potrzebne są dwie warstwy. Pierwsza cienka, druga trochę grubsza. Nie używałam żadnego topu ani przyspieszacza. Lakier wysechł całkowicie w około 15 minut. Na paznokciach widać stan po dobie noszenia.

cena :)


Nuszkisława użyczyła łapek do prezentacji

i noska

a potem długo patrzyła i oczekiwała głaskania w nagrodę :3


Nie miałam żadnych problemów ze zmywaniem. W odróżnieniu do lakierów brokatowych, piasek SH zmył się szybko i bez większego wysiłku. Jedynym denerwującym elementem były ziarenka 'piasku' które po zmyciu lakieru sypały się i zanieczyszczały najbliższe otoczenie.

w cieniu

w pełnym słońcu

w sztucznym świetle


ponownie w pełnym słońcu
Buziaki!

58 comments:

  1. Mam dwa i żadnego nie lubię :/ Jak piaski to OPI albo Nicole by OPI (mam jeden i kocham, jacie jacie piękny jest). A te SH to jakaś porażka. Żółty nie chciał w ogóle wyschnąć a zmywał się okropnie. Teal nie lepszy gagatek, odpryskiwał nawet gdy nic rękami nie robiłam xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. mój jest świetny :)
      może różowe są lepsze :D

      Delete
    2. Wszystko co różowe jest lepsze. Opi <3 obudziłam się i Catrice wygląda genialnie ;)
      Sh nie próbowałam, chociaż fuzzy coats są interesujące.

      Delete
  2. Mam tem sam i uwielbiam jego kolor, ale czasem ma problem z równomierna aplikacja. Lakier dość szybko zasycha i czasem druga warstwa nie wyglada dobrze estetycznie :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapomniałam dodać, ze na base coat z orly nie mam z tym problemu

      Delete
    2. no właśnie, szybko zasycha i ta druga warstwa zawsze jest u mnie grubsza, żeby w miarę równo wyszło..
      ja nie używałam bazy- trzymał się ok i bez problemu zmywał :)

      Delete
  3. kiciulek <3 lubię jak się pojawia :]

    ReplyDelete
  4. Ja tez polubilam piaski. Piekny kolor, no i za taka cene. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)
      lubię róż, a cena bardzo przyjazna :)

      Delete
  5. za bardzo cukierkowy dla mnie ale u Ciebie wygląda spoko...Cukiereczku:*
    Ależ Twoja dama ma piękne futro:) mrau!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja takie cukierasy to mogę bez ograniczeń ;)
      futro piękne jest :) Nuka umie się ogarnąć

      Delete
  6. kupiłam niebieski z tej serii i tak mi zabarwił płytkę, że musiałam czekać aż paznokcie odrosną mi w 100% aby pozbyć się tego obrzydliwego tintu :/ dodam, że jest to JEDYNY lakier, który kiedykolwiek sprawił mi taki problem. nie odważyłam się go nałożyć po raz kolejny.

    ReplyDelete
    Replies
    1. omg jak niefajnie :C
      a miałam go w rękach.. jak dobrze, że nie przepadam za niebieskimi lakierami

      Delete
  7. zdjęcia mistrzowskie! :)
    piasek piękny ale niestety w różu czuję się niezbyt dobrze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki.. już nie mogę się doczekać aparatu ;) Nuszkisława będzie wyraźniejsza :3
      jestem ciekawa innych kolorów ;) tylko niebieskiego bym nie chciała

      Delete
  8. Zdecydowanie nie mój kolor, poza tym nadal mam mieszane uczucia co do wykończenia piaskowego, mało który kolor mi się podoba. Najpiękniejsza jest kicia :) Moje nigdy nie wytrzymałyby do takiego zdjęcia na wprost. Zanim zdążyłabym pstryknąć, już by ich nie było :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kicia jest mega cierpliwa bo zanim telefon złapie ostrość mija dobra chwila ;)

      Delete
  9. do mnie te lakiery nie przemawiają :) ale Kotek śliczny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja z lakierów nie lubię za bradzo tych w kolorze nude ;)
      Nuszkis <3

      Delete
  10. Świetny kolor! I mówię to jako osoba stroniąca od róży (choć staram się do nich przekonać :D )I wykończenie też mi się podoba. I kicia mi się podoba! Kicia to w ogóle jest bezkonkurencyjna ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kolor rzeczywiście uroczy, w każdym świetle ma swój urok
      o Nuszkisławie nawet sie nie rozpisuję ;)
      buziaki!

      Delete
  11. jaka cudowna modelka <3 piekna :-*, sliczny kolor, ja jeszcze nie mam piaska i sie waham ;)buziaki

    ReplyDelete
    Replies
    1. spróbuj :)
      fajna przygoda ;)
      buziaki :3

      Delete
    2. chyba w koncu dam sie przekonac :)

      Delete
  12. Kolor piękny, jednak piaskowe wykończenie jest nie dla mnie :)

    ReplyDelete
  13. Mi też się wydaje,że jest jakiś większy :D Kolor cudny, podobny do mojego piaska z golden rose :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. większy :) o kilka ml
      GR ma cudne kolory piasków <3

      Delete
    2. oj mają, mają, aż je do chciejlisty dopisałam,żeby nie zapomnieć :D

      Delete
  14. Niestety ale moją uwagę zdobył Nuszkins a nie lakier :D

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam piaskowce :) Te bez drobinek brokatowych rzeczywiście nie przysparzają większych trudności ze zmywaniem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to prawda :) lakier zmywa się szybko i gładko

      Delete
  16. Świetny piasek :) Bardzo ładnie wygląda!
    Ja mam 3 piaski i bardzo je lubię :)

    ReplyDelete
  17. o kurcze, fajny efekt :) na swoich jeszcze nie stosowałam, a szkoda!
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pokaż swoje jak pomalujesz :)
      buziaki!

      Delete
  18. A mnie się niebrokatowe piaski kompletnie nie podobają, z drobinkami to co innego :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja lubię i takie i takie :)
      bez brokatu się łatwo zmywają ;)

      Delete
  19. powiem Ci szczerze, że całkiem fajny .. :D Może i ja się przekonam, bo wciąż nie mam swojego piaska.. ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. spróbuj :)
      piaski 'matowe' i bez brokatu łatwiej się zmywają i będą przyjemniejsze na początek

      Delete
  20. Szkoda, że na większą ilośc kolorów nie trafiłaś w tym koszyczku promocyjnym.
    Różyk bardzo ładny, ja ogromnie lubię wszelkie odcienie tego koloru na pazurkach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. szkoda :) żółty bym przytuliła :)

      Delete
  21. Przepiękny kolor.Muszę się wreszcie rozejrzeć za jakimś fajnym piaskiem :)

    ReplyDelete
  22. kolor faktycznie cukierkowy, ale strasznie nie lubię piasków ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja niedawno polubiłam, chociaż zarzekałam się, że nie ma mowy ;)

      Delete
  23. kolor śliczny, faktura niczego sobie ( nie wszystkie piaski mi się podobają...) ale zdecydowanie został przyćmiony przez Koteczka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no niestety.. Nuszkis ma niecny plan przejęcia bloga ;)

      Delete
  24. jejku jaki cudny ten lakier! ;) kolor i faktura ekstra. kicia również ;]

    ReplyDelete
  25. No ładnie, a ja Ci niebieski lakier podrzuciłam XD Jakoś tak mi pasował niebieski do Ciebie.

    Czasem dobrze strzelić sobie taki różyk - z piaskiem czy bez.
    Podoba mi się butelka. Taka inna.

    ReplyDelete
  26. Świetny kolor, lubię takie cukierasy :)))

    Muszę zapamiętać, nie lubisz niebieskiego :P

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!