Thursday, September 12, 2013

Truth or Dare by Madonna- bielizna

Dzisiaj dowiedziałam się, że oprócz perfum Truth or Dare Madonny istnieje również linia ubrań butów i bielizny sygnowana jej nazwiskiem :)
Odkąd dowiedziałam się na jakiej zasadzie prawidłowo dobiera się rozmiar i rodzaj biustonosza moje życie uległo zmianie. Kilka tygodni temu trafiłam na YouTube na filmik w którym babeczka tłumaczyła jakie błędy najczęściej popełnia się przy wyborze stanika i jak im zapobiec. Oczywiście ja popełniałam najbardziej powszechny błąd :D
Zawsze wybierałam stanik zbyt duży w obwodzie i zbyt mały w miseczkach. Bardzo łatwo to naprawić. 
Przy następnej wizycie w sklepie zamiast wybierać rozmiar ten co zawsze, trzeba zabrać ze sobą do przymierzalni stanik o jeden numer mniejszy w obwodzie i o jeden numer większy w miseczkach. 
Tym sposobem dowiedziałam się że powinnam nosić rozmiar amerykański 34D a nie 36B (tak jest! awansowałam z B na D i wszystko wgląda tak jak powinno ;)
Nigdy bym nie pomyślała, że moim małym sportowym cycuszkom będzie się tak wygodnie mieszkało w miseczkach D. Kolejną rzeczą którą odkryłam jest to, że niezależnie od rozmiaru biustu zawsze najlepiej wybierać staniki z jak najszerszymi ramiączkami. Czuję przeogromną różnicę. Teraz, kiedy mam grube ramiączka widzę zmianę na lepsze w postawie mojej sylwetki i jest mi zdecydowanie wygodniej.
Od jakiegoś czasu zaczęłam wymieniać na nową górną kolekcję mojej bielizny. Do tej pory udało mi się kupić dwa czarne staniki z megawygodnymi grubymi ramiączkami i jeden różowy, którego ramiączka krzyżują się z tyłu (moja ulubiona wersja). Brakowało mi tylko jakiegoś neutralnego/jasnego koloru.
Dzisiaj w ROSS wpadł mi w oko dosyć oryginalny, cielisty (nude) stanik z kolekcji Truth or Dare Madonny.


na górze miseczek jest koronkowy detal

znaczek kolekcji

złote haftki

szerokie ramiączka z dziurkami (to na nie zwróciłam uwagę w pierwszej kolejności)

dolne wykończenia takie same jak ramiaczka

koronki



mój amerykański rozmiar
oryginalna cena jest dosyć wysoka..

cena ROSSowa wywołałą ogromny uśmiech na mojej buzi
gdyby nie uszy, śmiałabym się dookoła głowy

tak wygląda w całej okazałości z przodu

a tak z tyłu
Na samym początku wydał mi się odrobinę dziwny, ale kiedy obejrzałam go z bliska i zobaczyłam jak ładnie jest wykończony, stwierdziłam że doskonale się dogadamy ;)
Bardzo lubię gładką bieliznę na co dzień (bez zbędnych wybrzuszeń, garbów, koronek, kokardek i innych wynalazków odciskających się przez materiał bluzek i T-shirtów).

misję wymiany staników uważam za zakończoną powodzeniem :)
To moja pierwsza ever rzecz sygnowana przez panią Madonnę. Mam nadzieję, że się polubimy :)

Buziaki!

38 comments:

  1. Fajny! Bardzo ciekawe detale :) Niby prosto wygląda, ale ma coś w sobie.
    Gratuluję rozmiarowego awansu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :) jeszcze milka miesięcy temu nie przypuszczałam że można tak awansować ;)

      Delete
  2. Bardzo mi się podoba! Lubię takie bez przesady modele.

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładny :)
    Ja mam duży biust i niestety wybór odpowiedniego stanika to dla mnie wyzwanie, ale da się :)

    ReplyDelete
  4. Jest piękny.Szkoda że w Polsce nie ma tej linii.No i cena-nie dziwię się,że wywołała taki uśmiech.

    ReplyDelete
    Replies
    1. szkoda.. może przez internet?
      o tak ceny w ROSSie są rewelacyjne

      Delete
  5. Mnie kompletnie nie podobają się ramiączka:)To całkowicie zbędne udziwnienie, które tylko szpeci cały biustonosz. Z bardziej seksownymi ramiączkami wyglądałby o niebo lepiej.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi się właśnie podobają :) na początku wydawały mi się dziwne, ale z biegiem czasu stwierdziłam ze pasują do całości :)
      są takie madonnowe ;)

      Delete
  6. Jak my kochamy przeceny :) staniczek bardzo gustowny, idealny na codzien. Ciekawe tylko.jak ta siateczka ktora jest pokryty zachowa sie w praniu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam nadzieję że siateczka będzie współpracowała :)

      Delete
  7. Wygląda na bardzo wygodny, na pewno będziesz czuć się w nim komfortowo, bo widać jak porządnie jest zrobiony a detale świadczą o przemyślanej całości - zawsze jest wątpliwość - czy barchany i wygodnie, czy platiski i ładnie - tutaj jest moda ładna i wygodna (chyba?daj znać jak się nosi)) Stylistyka bardzo mi się podoba w każdym razie:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. doskonale to ujęłaś :*
      dam Ci znać :D

      buziaki!

      Delete
  8. Pilnuj go dobrze, bo wpadnę Ci go ukraść :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak go zobaczyłam pomyślałam o Tobie :)
      będę pilnować ;)
      tak czy siak wpadaj na kawkę

      Delete
  9. Bardzo ładny i w moim ulubionym stylu, bez zbędnych dodatków i udziwnień. Ja niestety ze względu na uczulenie na barwniki zawarte w biustonoszach - niestety wszystkich tych tańszych i tych droższych mogę nosić jedynie te białe i beżowe. Kolorowe od święta na kilka godzin :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. o bidulo..
      z drugiej strony fajnie, bo białe i beżowe są najładniejsze (i czarne)

      Delete
  10. Ja również od jakiegoś czasu jestem stanikowo uświadomiona i również z małego B awansowałam na D ;D
    Póki co ciężko mi znaleźć obwód mniejszy niż 65.
    Ale ostatnio w pobliżu mojego mieszkania znalazłam sklep, w którym pani zamawia u producentów wybranych przeze mnie modeli odpowiedni rozmiar.
    Po wypłacie koniecznie tam zajdę i będę miała biustonosze szyte dla mnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. czyli coś w tym jest :) fajnie tak awansować :)
      wow! świetnie że masz taką możliwość :) jesteś chudzinką wnioskując po obwodzie :)

      Delete
  11. Ładny, taki delikatny, kobiecy :)

    ReplyDelete
  12. ale ładny :) i jaka super cena! daj znać, jak się nosi :)

    ReplyDelete
  13. Kocham bieliznę :D
    Pięknie wykończone rzeczy, widać jakość.

    PS. Ten temat - poprzez osobę Madonny - wybitnie mi się z kimś kojarzy ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. to prawda :) jakość widać na pierwszy rzut oka

      PS
      wiadomo :D Amanda była pierwszą osobą o której pomyslałam jak zobaczyłam z jaką kolekcją mam do czynienia :D

      Delete
  14. Bardzo fajny ten stanik!
    Ciekawie wygląda wizualnie,wydaje mi się,że będzie się dobrze nosił :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!