Tuesday, September 24, 2013

Vlog: wycieczka do Bay Area, krajobrazy i jedzenie w USA (YouTube)

W ubiegłym tygodniu byliśmy na krótkim wyjeździe w Bay Area.
Zawsze przygotowywałam posty zdjęciowe z tej okazji. Tym razem postanowiłam zrobić filmik i zamiast zdjęć robiłam krótkie ujęcia filmowe w różnych miejscach i sytuacjach. Wyszło tego ponad półtorej godziny materiału. Udało mi się wybrać kilka ciekawych momentów i zmontować krótki, prawie 8 minutowy filmik :)



Zobaczycie trochę kalifornijskich krajobrazów, sporo amerykańskiego jedzenia i malutką część San Francisco.
Dajcie znać czy taka forma filmików (bez mówienia z muzyką) jest przyjemna w odbiorze.
Miłego oglądania :)

KLIKNIJ- Przeniosę Cię do filmiku :)

 Buziaki!

19 comments:

  1. Bardzo fajny filmik! Dzieki niemu moglam zobaczyć ta część Ameryki :) Pozdrawiam z Indiany! Gaba

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję
      bardzo się cieszę :)
      pozdrowienia!

      Delete
  2. Replies
    1. bardzo przyjemnie mi się go montowało więc pewnie będą podobne :)

      Delete
  3. a właśnie miałam pytać, kiedy kolejny filmik!
    z przyjemnością zabiorę się z Tobą na wycieczkę, tylko zrobię herbatę :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. długo się do niego zabierałam :D
      mam w planach denko ale nie wiem jeszcze czy w formie filmikowej czy postowej ;)

      Delete
  4. Świetna relacja :)
    Oprócz krajobrazów dookoła dróg urzekło mnie jeszcze jedzonko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :*
      taaaaaaaaak :) jedzenie jest tu zdecydowanie warte uwagi :)

      Delete
  5. Już zabieram się za oglądanie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Piękne krajobrazy i te mini trąbki powietrzne, chciało by się powiedzieć, ale czaaad...) Czy one są niebezpieczne?
      Na sam widok tej pizzy aż ślinka leci, wieże na słowo, że jest najpyszniejsza, heh.:)
      San Francisco - piękne miasto i widoki z Bay Bridge zapierają dech w piersiach.:)

      Delete
    2. to prawda :) piękne tu
      nie wydaje mi się żeby te małe trąbki były bardzo niebezpieczne ;) fryzurę z pewnością by popsuły, ale nic poza tym :D
      mmmmmmmmm pizza <3
      bardzo lubię San Francisco mimo, że panuje tam wieczny tłok na ulicach i chodnikach :)
      buziaki!

      Delete
  6. Super filmik:)) Uwielbiam takie oglądać!

    ReplyDelete
  7. Bardzo się podobało.. Szkoda że tak krótko ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo mi miło :)
      a ja się zastanawiałam czy nie za długi filmik ;)

      Delete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!