Wednesday, October 9, 2013

ajfon miks #20

Zrzut zdjec mobilnych #20

zaczarowany ogrod

sukulentowa rabatka

idzie jesien

liscie leca z drzew ;)

uwielbiam chryzantemy


rodzinne zdjecie 
to obok glowy Dzieciny to Jej noga ;)

rodzinne wieczory

z dominem w ksiezniczki :D

najmlodsza sztuka

ulubione zabawy z farbami

bardzo kolorowe i bardzo rozpryskowe ;)

maly bananek

lody domowej roboty 

bananowo-malinowo-truskawkowe z mlekiem

kiszona kapucha z niemieckiego sklepu

cale stado frytek

najlepsze z kwasna smietana 

lanczyk z mezem :D
ja jak zwykle na ostro

mrozona herbatka



przez chwile poczulam sie jaj w 'Pamietnikach Wampirow' LOL :D

rarytasy mojego meza

podczas zjadania malych osmiorniczek Dziecina spiewala piosenke z przedszkola:
'octopus, octopus swimming in the water lalallalalalalla' troche creepy ;)

a to moje rarytasy:
kuleczki z bialym sezamem nadziewane figami 

ostatnio mam ogromne szalenstwo pomidorowe

moglabym jesc kazdy rodzaj w kazdej ilosci

ulubione lody mojego meza: strawberry blonde ;)

Nuszkislawa podczas upalow delikatnie zwilzona woda ;)

jak wyschla wskoczyla na stol i przygarnela moja myszke

kontrola u weterynarza

obrazony kawal kota

kalifornijskie niebo

widok na port LA

panorama Long Beach

glowna stacja metra

szukamy nowego mieszkania
to jedno z wielu jakie ogladalismy


wolontariat w kuchni przedszkola :)
pomagalam kroic warzywa

automat Pac-Man w pizzerii

moja definicja sniadania

Betsey Johnson :D

wieczory mojego meza


moje wieczory

samiczka Smart


taki widok zastalam wczoraj po wejsciu do samochodu :D na szczescie po drugiej stronie szyby
w pierwszej chwili malo co nie padlam, ale potem wydalo mi sie to bardzo zabawne
ten okaz mial okolo 5cm dlugosci
Buziaki!

24 comments:

  1. :))) <3 Nie wiem od czego zacząć bo mi banan z papy nie schodzi po obejrzeniu mixa :)
    swoja droga bananek malusi uroczy <3
    Też amore pomidore - widzę że wersję czekoladową też jadasz - uwielbiam tylko trudno dostać:)
    od trzymania buta aż CI ścięgna nabrzmiały - muszą być baaardzo wygodnie ;)
    "obrażony kawał kota" bosssssus wycałuj ciałko kochane i nonia od cioteczki <3
    creepy ośmiorniczka - Mała ma zdolności plastyczne i poczucie humorku po Mamuniu :) heheuhuha
    Zmiana mieszkania - big challenge :) zawsze zazdroszczę amerykańcom ich mobilności:)
    Rodzinkowe zdjęcie cieniowe lof, lof :) generalnie wszystko lof

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ja Ciebie lof za te wszystkie miłe słowa i komplemety :*
      aż idę więcej zdjęć robic :D
      buziaki!

      Delete
  2. Dziecie ma niekłamany talent malarski :D
    Liście lecące z drzew mnie zabiły :D
    a rarytasy twojego męża obrzydziły :D hyhy

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj ma :) po wszystkim: po kartkach, stołach, podłodze, ścianach.. jeszcze trochę i sufit przejdzie metamorfozę :D

      Delete
  3. Ależ mi się wszystko podoba :)))
    Twoje zdjęcia zawsze wprawiają mnie w niezły nastrój! :*
    Bordowego pomidorka to jeszcze w życiu nie widziałam, fajnie wygląda :)
    Zdjęcia na cieniu zawsze mi się podobają :)
    Trzymam kciuki za znalezienie odpowiedniego mieszkania! I już nie mogę się doczekać postów o dekorowaniu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzieki :)
      trudna sprawa, ale damy radę ;)

      Delete
  4. GTA V też teraz przerabiam :) Większość męskiej populacji tak spędza ostatnio wieczory ;)
    Domowe lody wyglądają niezwykle apetycznie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. GTA już skończone :D
      lody są przeznakomite :)

      Delete
  5. Nie chciałabym dostać w głowę takim "listkiem" ;)

    ReplyDelete
  6. Uszanowanko! Ahahah ;)
    Te rzesy na samochodzie juz dawno chciałam sobie zainstalować,ale chyba auto zmienię w przyszłym roku. A co do mieszkania to powodzenia i szukacie dopóki nie znajdziecie czegoś co Wam sie spodoba na 100%. Ja popełniłam ten błąd i sie mecze

    ReplyDelete
    Replies
    1. uszanowanko rulez :D
      ja też kiedyś chciałam takie rzęsy ale mąż powiedział ze takim 'niemęskim' samochodem nie będzie jeździł- ani za kierownicą ani na żadnym z siedzeń.. oh well..

      tja... mieszkania to osobny rozdział.. widzieliśmy już 5 i żadne się nie kwalifikuje..
      przed nami jeszcze pewnie oglądanie kolejnych 50..

      Delete
  7. Wysportowana ta Twoja dziecina musi być :D

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajny blog:) Będę podglądać:) Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  9. Ta ośmiornica wygląda jakby wgryzala się w pałeczkę...

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. ehhhh.. są megapyszne ale tuczą dupsko ;(

      Delete
  11. A mieszkanka szukacie znowu w okolicach LB, czy w nowej okolicy?

    ReplyDelete
  12. Oł noł rarytaska Twojego męża bym nie tknęła :D uwielbiam takie serie zdjęć.

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!