Friday, November 1, 2013

Halloween 2013- podsumowanie cukierasowe + zdjęcia

Tegoroczne łupy cukierasowe:


Dziecina ledwo niosła swój dyniowy koszyczek (tata pomagał :)

Nie chcę się za bardzo rozpisywać na temat Halloween.
Są zwolennicy i są przeciwnicy. Szanuję jednych i drugich.
Halloween to jedno z huczniej obchodzonych amerykańskich świąt. To widać. Tak naprawdę zaczęliśmy brać udział (tak to nazywam- branie udziału a nie obchodzenie) w całej zabawie odkąd mamy Dziecinę.
Cała zabawa polega na przebraniu się wedle własnego uznania, zabraniu ze sobą pojemnika i wyruszeniu na spacer po okolicy. Podczas spaceru podchodzi się do stojących przed domem albo na gankach ludzi i mówiąc 'trick or treat' częstuje się cukierasem. To wszystko.
Nie ma ukrytych podtekstów, czarnych mszy, wysysania kotów czy innych dziwych akcji.

moje tegoroczne przebranie :D
 Okoliczne ozdoby:

ozdoby dyniowe



dyniowy drogowskaz


kaktusowy ogródek

takie tam ozdóbki :)

inna perspektywa

atak pająków

yeah!

zastanawialiśmy się czy ten małpiszon to ozdoba czy żywa osoba ;)
nie mieliśmy ochoty podchodzić i sprawdzać :)

płotek

czarownice bawią się w pociąg

zwycięzca w kategorii 'najoryginalniejszy kostium 2013'
Buziaki!

41 comments:

  1. O matko, jak super wszystko przystrojone!

    W tym roku, gdy dzwoniące do drzwi wołały 'cukierek albo psikus', wybierałam, dla żartu, to drugie ;)
    Pełne zaskoczenie w oczach, nie wiedziały co zrobić, powiedzieć ;)
    Skończyło się jak zwykle - cukierkami :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hue hue :) chciałabym zobaczyć te miny :)

      Delete
  2. heheheee - co kraj to obyczaj - moim zdaniem :)
    Ostatnia fota (wtf) :D
    Pokaźna kolekcja cukierasów - Dziecina ma dar! :))
    A co się dzieje jeśli wybierze się psikus ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hue hue WTF zrobił furrorę :D wśród pań :D
      nie wiem.. chyba mało kto psikusa wybiera ;)

      Delete
  3. Uwielbiam te miniaturowe słodkości, które królują na Halloween :)

    ReplyDelete
  4. Hahahahha, faktycznie oryginalny kostium, nie ma to jak wierni fani kina ;)
    Dziecinka Twoja uzbierała niezłą kolekcję słodkości, musiała być zadowolona!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj była była :) ledwo niosła dynię :)

      Delete
  5. Według mnie to super sprawa - zwłaszcza, jak się trochę o historii Halloween poczyta, do tego pełni kilka poważnych funkcji społecznych ;) . Nasze polskie święto związane z duchowością i zmarłymi - Wszystkich Świętych też lubię, jest w nim coś wyjątkowego :) .
    Mam nadzieję, że dziecina była zadowolona z łowów :). Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo bardzo brakuje mi polskich Zaduszek i Wszystkich Świętych :( widoku i zapachu cmentarza i zniczy..
      była bardzo zadowolona :)
      buziaki!

      Delete
  6. Helloween nie obchodzę, ale lubię obserwować całe to szaleństwo w innych krajach. Jako wielbicielce horrorów kompletnie mi ono nie przeszkadza :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo lubię październik tutaj w USA :)
      na kanale AMC przez 24h na dobę lecą tylko horrory <3
      love!

      Delete
  7. Zazdroszczę łupów ;D Świetne dekoracje!

    ReplyDelete
  8. Ja uwielbiam Halloween - co roku chodzę na imprezę. Normalnie nie ma opcji, żeby w Polsce było można chodzić z cuksami po domach, ale większość ludzi dobrze bawi się w przebraniach w klubach. Tam też i mnie można znaleźć :DDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. super :)
      najważniejsze żeby każdy znalazł coś dla siebie

      Delete
  9. Moje dziecko i tak by nie poszlo bo by sie wstydzilo wiec nic straconego :) jak dla mnie Halloween to kolejna okazja do zabawy a nie swieto ;) lupy macie bardzo apetyczne..

    ReplyDelete
    Replies
    1. najważniejsza jest dobra zabawa :)

      Delete
  10. W Polsce nie obchodzi się tego 'święta', a szkoda. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. coraz częściej spotykam się z nieśmiałymi zabawami halloweenowymi w Polsce :)

      Delete
  11. kostium tego pana jest mega :D jakbys miała do niego numer to podaj :D
    a dziecina cukierasy bedzie jadła pół roku :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hue hue :) chodził z telefonem :) jak na niego trafię to skombinuję Ci numer
      oj tak.. pół roku albo dłuzej

      Delete
  12. ten płot i pajęczyna i pająki brrrrrr

    ReplyDelete
  13. haha, ale czadowe zdjęcia :D faktycznie hucznie się tam obchodzi Halloween :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak :) z tego co pamiętam w zeszłym roku dekoracje były bardziej WOW :)

      Delete
  14. Hyhy, ale kostium tego Pana mnie przeraził :) Pająków boje się, dla mnie wszystkie " ozdoby " z nimi istnym koszmarem by były :) Świetny klimat, i cukieraski przepyszne!!! Za Hershey`sami tęsknię, uwielbiam je ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Halloween tutaj jest bardzo klimatyczne i bardzo fun :)
      oddam Ci wszystkie Hersheysy bo ja za nimi nie przepadam :)

      Delete
  15. o jaaa, ale super poprzystrajane są te ogrody/domy. mnie tam ta zabawa nie jara, ale pewnie do czasu ;p
    super pierscionek. i ile cukierasow <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. mnie zaczęło wszytsko jarać jak zaczęłam chodzić z Dzeciną po cukierasy :)
      dzięki :)

      Delete
  16. Ależ fajne 'ozdoby' :D Co do Małpiszona, to sądze że to żywa osoba :D - w butach prześwitują jakby stopy :>
    A Dziecina niezłe łupy zebrała :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. też mi się tak wydaje :D
      o tak :) łupy na kilka miesięcy

      Delete
  17. Wow, świetne masz przebranie :) Długo go szukałaś? ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hue hue :) dzięki
      samo do mnie przyszło dzień przed Halloween :)

      Delete
  18. Oł maj gaaad, widzę tyle dobroci na tym pierwszym zdjęciu, że robię się tłusta od samego paczenia. Moje ukochane reeses i baby ruth. Aaaaa! Pan Słomka mi jeszcze dokopał, bo mówi, że w USA wyszła przepyszna limitowana edycja snickersa z migdałami. Boję się spróbować.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hue hue :) to tak jak ja :D
      wylewam się ze spodni ;)
      baby ruth to bliźniak snickersa :D
      o tak, widziałam snickersa z migdałami, ale nie jadłam

      Delete
  19. Omg snickers z migdałami aaaaaaaaa ja chcę spróbować! Koszyk dniowy świetny, a same obchody huczne jak to w stanach. Właśnie na cmentarzu pomyślałam sobie, że mimo wszystko Lubie to święto tzn Wszystkich Świętych. Przyzwyczaiłam się.

    ReplyDelete
  20. Bardzo fajny post halloweenowy:)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!