Sunday, November 17, 2013

kalifornijskie must have- czyli okulary przeciwsłoneczne

Od dłuższego czasu oglądam na blogach okulary. Różne. Przeciwsłoneczne, korekcyjne, zerówki, klasyczne, kolorowe, eleganckie, szalone i zwyczajne. Wszystkie mają jedną wspólną cechę- pochodzą ze strony internetowej firmoo.com Do tej pory myślałam, że okularowa akcja dotyczy jedynie Polski i nawet nie starałam zagłębiać się w temat. Patrzyłam tylko z boku i cichutko zazdrościłam.

Do czasu :)



Dokładnie miesiąc temu napisała do mnie Tina z Firmoo. Moja skrzynka mailowa postanowiła jednak uznać tego maila za spam i samowolnie wrzuciła go do tegoż folderu. Co jakiś czas przeglądam jednak wszystkie foldery, bo już wcześniej zdarzało mi się znaleźć ważne wiadomości w dziwnych miejscach. W tinowym mailu znalazłam propozycję wypróbowania wybranych przeze mnie okularów i opisanie wrażeń na blogu. Nie zastanawiałam się długo ;) Weszłam na stronę Firmoo i przytuliłam okulary które były najbliższe mojemu sercu. Bardzo lubię ogromne oprawki, więc wybór padł na te: model #OTO3537



Jak wybrać okulary przez internet?

Też się nad tym zastanawiałam. Czasami nawet w sklepie nie mogę trafić na idealnie pasujący model, mierząc wszystkie modele na własnym nosie. A co dopiero w ciemno przez internet..
Otóż sprawy mają się następująco: każda para okularów na stronie Firmoo jest dokładnie wymierzona w milimetrach. Wysokość szkieł, szerokość oprawki, długość zauszników itd. Nawet podana jest waga.
Bardzo pomocną opcją jest również wgranie własnego zdjęcia i wirtualne mierzenie okularów na własnej buzi.

Wzięłam moje ulubione, idealnie pasujące mi okulary i je dokładnie zmierzyłam. Na podstawie tych wymiarów wybrałam takie, które podobały mi się najbardziej i były identyczne milimetrowo.

Od złożenia zamówienia do otrzymania okularów minął tydzień i jeden dzień. Przesyłka przyszła pocztą z Chin. W kopercie znalazłam dokładnie zabezpieczone okulary w folii bąbelkowej i różowym plastikowym futerale, czarny okularowy woreczek, różową ściereczkę do czyszczenia i malutki śrubokręt z czterema zapasowymi śrubkami.











Okulary są bardzo wygodne i wyglądają dokładnie tak jak na stronie Firmoo *KLIK*
Jeśli w przyszłości będę miała okazję wybrać sobie kolejną parę- zrobię to z przyjemnością.
Cały czas na stronie Firmoo trwa akcja FIRST PAIR FREE- czyli pierwsza para za darmo :)



Buziaki!




20 comments:

  1. i bardzo ci w nich ladnie. jak tez uznaje zasade im wieksze tym lepsze

    ReplyDelete
  2. Niezwykle twarzowe!
    Niech Ci dobrze służą :)

    ReplyDelete
  3. och, kilka dni temu byłam u okulisty, żeby sprawdzić moją wadę. chcę zamówić okulary "na wieczór", tzn do komputera, tv, kiedy zdejmuję szkła. mają tyyyyle fajnych oprawek :)

    ReplyDelete
  4. Do twarzy Ci w tych okularach :) Fajnie, że jest tyle pomocnych opcji przy wyborze okularów.

    ReplyDelete
  5. Jak Ty bardzo kobieco w tych loczkach wyglądasz!

    ReplyDelete
  6. Bardzo do Ciebie pasują. Ja siebie niestety nie widzę w takich okularach :(

    ReplyDelete
  7. Świetne okulary, sama w nich wyglądasz bardzo ładnie :)

    ReplyDelete
  8. Fajne te okularki bardzo ci w nich do twarzy ;)
    I o boziu kocham twoje włosy !!!

    ReplyDelete
  9. Wyglądasz w nich super! Pasują Ci.
    Ja już prawie zamówiłam pierwszą parę, korekcyjnych. Prawie. W ostatniej chwili stwierdziłam, że nie, bo przecież w styczniu i tak będę mieć ( mam nadzieję ) inne szkła i teraz nie ma sensu wydawać nawet tych 19$ na okulary, w których i tak nie widzę tak jak powinnam. ;)

    ReplyDelete
  10. Genialnie! Jak stworzone dla Ciebie :)

    ReplyDelete
  11. :) świetne
    uwielbiam takie oprawki w cętki :)

    ReplyDelete
  12. Gwiazdaaa - zrób zdjęcia na czerwonym dywanie zrób, zrób ..prosim :*
    Oszałamiająca :*

    ReplyDelete
  13. Świetne okulary :) . Pasują Ci!

    ReplyDelete
  14. Ja jeszcze nie odważyłam się kupić okularów przez internet. A gdy przymierzam w sklepie to jestem bardzo wybredna, więc podejrzewam że przy moim kręceniu nosem o byle szczegół nigdy nie potrafiłabym się zdecydować na konkretny model dostępny w sieci ;)

    http://izoldowo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Cat! Z taka fryzurą I w okularach wyglądasz jak gwiazda filmowa!

    Porządne okulary p/słoneczne są dla mnie ważne cały rok! Często i w niby pochmurne dni noszę, bo jednak oczy "wyłapują" drażniące promienie. Dla mnie obok kształtu dobranego do twarzy ważne są szkiełka. Jak mi nie spasują to po 2 godzinach mam murowaną migrenę.

    ReplyDelete
  16. Czarno białe zdjęcia, MEGA :)))

    Z Firmoo miałam do czynienia raz i teraz ciągle dostaję wiadomości od nich.... Mimo wszystko zostałam przy włansych okularach z Elle :) a Firmoowe przygarnął mąż, bardzo je lubi na lato bo na zimę nie bardzo. Wtedy lepsze sztuczne tworzywo.

    ReplyDelete
  17. Bardzo fajne! Uwielbiam takie duże, "gwiazdorskie" okulary, a jeśli jeszcze oprawka ma taki wzorek, to są absolutnie "moje" :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!