Monday, November 25, 2013

minął rok..

Dzisiaj mija rok od pojawienia się pierwszego posta na moim blogu.
Zastanawiałam się co napisać z tej okazji.. Sporo rzeczy przychodzi mi do głowy, ale najgłośniejsze jest jedno słowo. Dziękuję.
W momencie tworzenia Cat's Little Corner nie wiedziałam w którą pójdę stronę. Czułam jednak jedno- nie chciałam zamykać się w jednej kategorii. Jestem bardzo szczęśliwa, że mi się to udało. Piszę o tym co mnie interesuje, ciekawi, zachwyca.
Piszę dla Was. Mój mały koci kącik jest dla Was.
Codzienne posty to dla mnie taki mały rytuał. Pisanie działa jak terapia relaksująca. Dodatkowa świadomość, że tu wracacie utwierdza mnie w przekonaniu, że to co robię ma sens.

Dzięki blogowi dane mi było poznać wirtualnie i osobiście wiele wspaniałych osób. Dziękuję, że pojawiłyście się w moim życiu. Mimo, że mieszkam na drugim końcu świata, czuję się otoczona przyjaciółmi. To ważne.

Jest mi tu dobrze i mam nadzieję, że Wy też się tu dobrze czujecie i z przyjemnością wracacie. Gdyby nie Wy, nie byłoby mojego bloga.

Dziękuję.

pierwszy post


Buziaki!

30 comments:

  1. Kasiu, to my dziekujemy, ze dzielisz sie swoim zyciem. Twoj blog jest bardzo milym, cieplym miejscem, do ktorego z przyjemnoscia zagladam. Skupiasz wokol siebie bardzo fajne osoby. Zycze Ci, aby Twój blog zawsze był dla Ciebie frajda :) Pisz nam jak najdłużej! :)
    Buziaki!

    ReplyDelete
  2. Kasia przed Toba kolejne lata, ja dopiero po naszych spotkaniach zdadalam sobie sprawe jak wazne jest dla mnie to,ze w ogole zaczelam nagrywac i pisac. Poznalam Was :)

    ReplyDelete
  3. Gratulacje :)
    To miejsce jest niesamowicie ciepłe i dlatego tak wiele osób uwielbia tu zaglądać :*

    ReplyDelete
  4. Kasia... najlepszego! Blogowanie potrafi być ogromnym źródłem radości, najważniejsze to zawsze skupiać się na tym, co pozytywne :) Ściskam Cię mocno i życzę kolejnych lat... :*

    ReplyDelete
  5. Gratulacje! dla mnie blog to też odskocznia chociaż nawet na takę małą odskocznię brak czasami czasu. Lubię Twój blog bo jest bez zadęcia i taki ciepły:)

    ReplyDelete
  6. i setek kolejnych postów. sto lat ;-)

    ReplyDelete
  7. Najważniejsze by dobrze czuć się z tym co się robi :)

    ReplyDelete
  8. zaczynałyśmy w podobnym okresie :) super, gratuluję Ci z całego serca - abyś dalej mogła dzielić się z nami swoją pasją :D

    ReplyDelete
  9. Ja również przyłączam się do życzeń :) Trafiłam do Ciebie chyba przez Urbi ;) Jest tu fajnie, ciekawie i bardzo lubię do Ciebie zaglądać, czytać i komentować. Pisz do nas dalej! :)

    ReplyDelete
  10. Gratuluję i życzę kolejnych, wspaniałych, blogowych lat, cudownych, blogowych znajomości, nie tylko wirtualnych, ale również tych realnych oraz tego, by blog był zawsze dla Ciebie przyjemnością i odskocznią od codzienności :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ps. Pozwoliłam sobie wrócić do Twoich poprzednich wpisów i trochę pokomentować. Mam nadzieję, że nie masz mi za złe ;)

      Delete
  11. Gratuluję! :D Ja, podobnie jak Urbi napisała w komentarzu pod pierwszą notką, jak tutaj pierwszy raz zajrzałam, przeleciałam do samego końca, więc nie przestawaj! :) Buziaki!

    ReplyDelete
  12. Kasieńko, wszystkiego najlepszego! aby każdy kolejny post przynosił Ci coraz więcej radości. zarażaj nas swoim ciepłym uśmiechem jeszcze sto lat! :*

    ReplyDelete
  13. gratuluję roczku i samych blogowych wspaniałości życzę :)

    ReplyDelete
  14. Tak szybko minął rok?! W każdym razie cieszę się, że tu jesteś :*

    ReplyDelete
  15. Kolejnych lat dających tyle samo, a nawet więcej radości i satysfakcji :)

    ReplyDelete
  16. Kolejnych lat Ci życzę :) Blogosfera to piękne miejsce :)

    ReplyDelete
  17. Wielu pozytywnie zakręconych lat blogowania Ci życzę ;) Oby były przynajmniej tak samo przyjemne jak ten :) Fajnie, że jesteś!

    ReplyDelete
  18. Kasiu, serdeczne gratulacje! Bardzo sie ciesze, ze znalazlam Twojego bloga w czelusciach Internetow. Uwielbiam Twoje posty, szczegolnie te o decoupazowaniu, kreceniu mydel i wlasnych kosmetykow. Przy Tobie Lush sie chowa. Buziaki urodzinowe! :*

    ReplyDelete
  19. Ciesze sie razem z Toba ;) ciesze sie ze tu trafilam. Pisz dalej i badz z Nami jak najdluzej :)

    ReplyDelete
  20. Tak daleko, tak blisko :) chociaż tochę dalej ostatnio :) ale to nic najważniejsze że znalazłaś przyjaciół i masz potrzebę dzielenia się swoimi pasjami...blogu Kasi trwaj ;)

    ReplyDelete
  21. Cieszę się, że jesteś :* Gratuluję i życzę kolejnych owocnych lat! :*

    ReplyDelete
  22. Gratuluję i życzę zapału i cierpliwości do tworzenia kolejnych wpisów, Kasiu :*

    ReplyDelete
  23. A ja się cieszę, że jesteś. Tak zwyczajnie i po ludzku.

    ReplyDelete
  24. Serdecznie gratuluję roczku i życzę Ci, abyś jeszcze wiele rocznic w radosnym blogowaniu z name dzieliła.
    Dla mnie jesteś dobra wróżka, rozsiewającą pozytywną energię! Nie zmieniaj się!

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!