Monday, November 11, 2013

update- kończę niedokończone

Zdaję sobie sprawę z tego, że zaczynam wiele wątków i poruszam sporo tematów do których potem nie wracam. A powinnam. Dlatego co jakiś czas będę robiła update spraw niedokończonych.


Moje pierwsze świece Yankee Candle, które kupiłam pod koniec października paliłam codziennie. Wczoraj zakończyły swój żywot. Jestem zachwycona zapachem świeżo skoszonej trawy <3 z kolekcji Simply Home. Mniejsza świeca Pure Radiance niestety nie zachwyciła mnie ani zapachem ani intensywnością. Wczoraj umyłam szklane słoiczki i planuję wykorzystać je do przechowywania łazienkowych rzeczy.


Poidełko dla kolibrów mimo moich szczerych chęci nie spowodowało nalotu tych małych cudnych ptaszków pod moje okna. Stało się karmnikiem dla wszędobylskich w moim budynku mrówek. Oh well.. No trudno. Niech i mrówy mają coś z życia. Pocieszam się, że kolibry tak czy inaczej przylatują do poidełka kiedy nie patrzę ;)


Naklejki imPRESS wytrzymały na moich paznokciach tydzień. Właściwie ja z nimi tyle wytrzymałam. Miałabym je dłużej, bo trzymały się fantastycznie. Wybrałam jednak komfort codziennego życia, bo taka długość nie była wygodna. Jeśli zdecyduję się na ponowną przygodę z imPRESS wybiorę na ich krótszą wersję.


Oliwkowa maska do włosów ORS okazała się być nieporozumieniem w moim przypadku. Oprócz miłej konsystencji, ładnego koloru i przyjemnego cytrynowego zapachu nie widziałam żadnych innych plusów. Moje włosy były bardzo smutne, suche i napuszone.


W tym miesiącu serwis IPSY postanowił napełnić Glam Bag nie 5 ale aż 6 kosmetykami :)
Już niedługo przyjdzie do mnie przesyłka i zaprezentuję Wam zawartość.
(już wiem co tam znajdę)

Wczoraj wreszcie założyłam sobie konto na Instagramie. Bardzo mi się tam podoba :D
Jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam: CatKRM Instagram (klik)
Na blogu po prawej stronie nad ikonką Bloglovin' pojawiła się również instagramowa ikonka przenosząca prosto do mojego konta :)

I na koniec, żeby nie było tutaj tak łyso i bezzdjęciowo: łapkująco-pazurkująca Nuszkisława :3


Buziaki!

21 comments:

  1. Po tytule myślałam, że zmieniasz nazwę cyklu projektu denko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. u mnie denko ma tytuł: 'ich trud już dawno skończon' :D

      Delete
  2. Świetny pomysł z tymi sprawami niedokończonymi! konta na insta nie mam, jeszcze :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajnie wymyśliłaś o dokończeniu spraw niedokończonych :)
    Na Instagramie nie ma mnie jeszcze, gdybym była, na pewno bym zaobserwowała (czy co tam się robi hihi)
    Ja póki co, zastanawiam się nad fejsbookową stronką bloga... ale gdyby mi się chciało, tak jak mi się nie chce ;)
    Jestem ciekawa, co będzie w Glam Bag :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ogarniam się :)
      trzymam kciuki za fejsbukową stronę bloga
      pokażę Glam Bag na YT :)

      Delete
  4. to zdjęcie jest przesłodkie:D

    dlaczego ja wcześniej nie miałam Twojego instagramu? obserwuję:D !

    ReplyDelete
    Replies
    1. zgadzam się :)

      nie miałaś, bo wczoraj założyłam sobie konto :3 taka sytuacja ;)
      buziak :*

      Delete
  5. Porządki zatem nie tylko w szafach;) Nieźle zorganizowaną osóbką jesteś:)
    Szkoda że nie spełniło Twoich oczekiwań poidełko dla kolibrów. Również jesteś troszkę zawiedziona, bo miałam chrapkę na Twoje fotograficzne łowy.

    Bronię się przed coraz to nowszymi wynalazkami w internecie, ale ten instagram i mnie kusi... Może kiedyś;) A do Ciebie już zaglądam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. o tak, ostatnio zrobiłam się bardziej zorganizowana :D
      od dwóch dni zauważam spory ubytek nektaru z poidełka, więc ktoś musi pomagać mrówkom w jedzeniu :D

      ja też się bronię ;)
      ale czasami ulegam :D

      Delete
  6. A za czym tak łapkopazurkowała?

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!