Wednesday, December 18, 2013

gość ♥ (i chińskie przysmaki)

Dzisiaj przyleciał do nas gość ♥
Mój brat (bo to o Nim mowa) był na wycieczce w Chinach i w drodze powrotnej do Polski postanowił zahaczyć o Kalifornię.
Jestem mega szczęśliwa! Uwielbiam gości :)
Oprócz tego, że spędzimy miło czas, mamy możliwość spróbowania kilku prawdziwych chińskich przysmaków :)

nie mam zielonego pojęcia co to za rodzaj słodyczy ale wygląda smakowicie :3
(na opakowaniach jest zawsze data produkcji ;)

miks cukierasów różnych

już wypatrzyłam kilka potencjalnych smakołyków

zastanawialiśmy się czyje to popiersie zdobi tego cukierka..

omnomnomnom

miła, uśmiechnięta pani na ananasowym cukierku :)

wieloziarnisty sezamek

niby krewetkowiec, a smakuje tak naprawdę jak polski Raczek
Dziecina ochrzciła tego cukierka 'szczypacz'

bardzo kwaśne miniaturkowe truskawkowe galaretkopodobne cukiereczki

miks pyszności

prawdziwe chińskie herbaty ♥

oolong i żeń-szeń

biała herbata liściasta

liściasta zielona herbata uprawiana przez właściciela sklepu :)

pączki róży

herbata o smaku liczi
I na koniec ciekawostka :)
Rachunek z chińskiego Starbucksa. Na zamówieniu zielona herbata i jeżynowe ciastko :)



Buziaki!

19 comments:

  1. No cudowne opakowania :) jesc bym sie troche bala zwlaszcza tego z krewetka ale popatrzec milo ;)

    ReplyDelete
  2. Chętnie spróbowałabym herbatek:)

    ReplyDelete
  3. Herbatkę taką bym przygarnęła :D

    ReplyDelete
  4. Herbaty prosto z Chiny są najlepsze! Ach, piłabym :)

    ReplyDelete
  5. Co tam prezenty, najfajniej, że rodzinkę zobaczyłaś! Pewnie nieczęsto masz niestety taką okazję :(

    ReplyDelete
  6. Chociaż słodycze uwielbiam, to tych chyba bym nie tknęła - muszę jednak wiedzieć co pakuję do buzi... :)

    ReplyDelete
  7. chińskie słodycze wyglądają jak produkcji kosmicznej :D pozdrawiam gości ai Ciebie i Twoją rodzinę :))) miłego czasu razem życzę!! a rachunek...g\hm wtf? :D:D:D

    ReplyDelete
  8. podziwiam ludzi, którzy potrafią czytać te znaczki ;)

    ReplyDelete
  9. Wow. Uwielbiam poznawać nowe smaki:) Taki gift byłaby jak znalazł:)

    ReplyDelete
  10. ahh herbatki bym się napiła
    i przegryzła czymś słodkim ;))))

    ReplyDelete
  11. pośliniłam się na widok tych pierwszych... cukierasków? wyglądają jak pianki nasze :D

    ReplyDelete
  12. Zaciekawiły mnie tylko herbatki ;d niestety reszta jak dla mnie malo zachęcająca ;/

    ReplyDelete
  13. ale mi narobiłaś smaka na słodycze o drugiej nad ranem :d ty niedobra ! :D

    ReplyDelete
  14. Brat-obieżyświat? :)
    Bardzo smakowicie wyglądają prezenty, jadłabym :)))

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!