Monday, December 23, 2013

przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia :) mój dzień w zdjęciach

Bardzo pracowity dzień za mną :)
Sprzątanie, gotowanie i ogólne ogarnięcie przed Świętami.
Ryba po grecku zrobiona, pierogi ulepione, prezenty popakowane :)
Wy w Polsce macie już Wigilię rano, u mnie jeszcze 23 grudnia wieczór (między nami jest 9 godzin różnicy). Zanim złożę Wam życzenia pokażę w skrócie jak minął mój dzień :D
Wszystkie zdjęcia pochodzą z mojego Instagrama :)

nasza tegoroczna choinka ♥

warzywa na potrawkę do ryby po grecku

rybka :)
u nas zawsze sum zamiast karpia

pierogi ♥

pierogowi pomocnicy ♥

choinkowa Nuszkisława

świąteczne ażury


moja pierwsza w życiu gardenia
pachie bosko 

chwila przerwy na mój najulubieńszy jogurt 

ostatnie przedświąteczne przesyłki z prezentami :)

wieczorny relaks

Życzę Wam zdrowych, radosnych, rodzinych Świąt Bożego Narodzenia.
Korzystajcie z tego, że możecie je spędzić w gronie najbliższych :)
Ja mam nadzieję, że kolejne Święta bedzie mi dane spędzić w Polsce ♥ z całą moją Rodziną.

Buziaki!

14 comments:

  1. Ja w tym roku jadę pierwszy raz na gotowe i jeszcze nie czuje tej atmosfery. Ale pewnie gdy zobaczę pierogi, choinkę i bliskich poczuje magię.

    ReplyDelete
  2. Fajnie, że Ci rodzina pomaga! A choinkę macie śliczną! :) Wesołych!

    ReplyDelete
  3. Wesołych świąt i wspaniałego nowego roku :)

    ReplyDelete
  4. Pierogowi pomocnicy --> dzielnie walczą :D

    ReplyDelete
  5. To się narobiłaś! Wesołych Świąt, Kasiu!

    ReplyDelete
  6. Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku dla Ciebie i całej rodzinki ;*

    ReplyDelete
  7. Kasiu najsserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt! Niechaj będą zdrowe, wesołe i rodzinne! :)

    ReplyDelete
  8. Wesołych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    ReplyDelete
  9. kochana życzę Ci żeby następne święta były jeszcze bardziej rodzinne ;) Cudownych świąt! ;*

    ReplyDelete
  10. Cudownych świąt dla Was od nas :-)

    ReplyDelete
  11. Cat piszę to pierwszy raz, ale zapewne nieostatni- uwielbiam Ciebie i Twojego bloga! A choinka to po prostu jak z bajki :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!