Thursday, December 26, 2013

specerowy post zdjęciowy- zima w Kalifornii :)

Kolejna porcja zdjęć z bożonarodzeniowego, świątecznego spaceru. Tym razem zaparaszam Was na przechadzkę po mojej okolicy.


żywopłot

z kwiatkami, z których bardzo chętnie piją kolibry

kwadratowe drzewa

stary neon

jedna z wielu bocznych uliczek (najczęśćiej jeżdżą nimi śmieciarki)

ręcznie malowany szyld

stara latarnia uliczna

mozaika na budynku

elektryczna skrzynka

i tu też

i tu :)
wszystkie takie skrzynki są w mojej okolicy ozdobione różnymi malowidełkami


renifery na wystawie sklepowej

i Mikołaj

w taka pogodę (około 30 stopni) trzeba się ochłodzić :3

waniliowa Coca Cola nie jest moim ulubionym rodzajem picia ;)

moja wesoła gromadka :)
po prawej brat, w środku Dziecina na rowerku i po lewej mąż

palmowisko

fontanny i podświetlane nocą choinki

mewy w fontannowym basenie

bardzo głośny pan z ogromnymi głośnikami przymocowanymi do roweru

młoda strelicja 

rabatowe strelicje

lampki na palmie

rabatowe sukulenty

tutaj stokrotki kwitną na trawnikach cały rok

jesienno-zimowy akcent w postaci drzew bez liści :)

i świąteczne ozdoby na latarniach

a w tle palmy

baterie słoneczne przy ławce na promenadzie (do ładowania telefonów :)

w to miejsce bardzo często przychodziłam z wóżkiem na spacery jak Dziecina była malutka

puste ulice

przystań jachtowa

taras widokowy

w tle dźwigi w porcie

mewka

żaglowiec

promenada na przystani


uszanowanko

tutaj zimą zamiast na sanki zabieramy Dziecine na rowerek :D

budynki w centrum

mozaika na chodniku

metro jadące do centrum Los Angeles

ozdoba świąteczna na latrani


już zaczynają kwitnąć różowe drzewa

uwielbiam

nowa hamburgerownia

rabatowa strelicja
 Buziaki!

27 comments:

  1. Pięknie, pięknie :)

    Mała ma fajny rowerek!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pięknie :) to prawda :)

      rowerek robi sie już za mały ;) trzeba Małą zacząć uczyć jeździć bez bocznych kółek :D

      Delete
  2. Zdjęcia piękne,ale zaskoczyło mnie to,że tam tak mało ludzi na ulicach :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo tam wszyscy w samochodach się przemieszczają - prawdaż Cat?

      Delete
    2. większość samochodami i sporo jeździ też komunikacją miejską..
      kurczę.. to prawda- mało ludzi na ulicach jest.. albo ja juz z przyzwyczajenia staram się nikogo nie łapać w kadr bo zdarzają się ludzie, którzy potrafą podejść i powiedzieć, że sobie tego nie życzą

      Delete
  3. Podoba mi się sztuka użytkowa na ulicach ...super...i baterie słoneczne ;)
    Gromadka kochana ;)
    Piknie ale ozdoby na palmach łee...u nas też łeee bo łyse drzewa - bez śniegu nie ma magii ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sporo tutaj sztuki na ulicach :)
      ehhhhh.. ja śniegu od lat nie widziałam :( takie święta to nie święta..

      Delete
  4. Uwielbiam takie posty i świetnie, że mogłam z Tobą odwiedzić te miejsca.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo mi miło, że mogę pokazać kawałek mojego otoczenia :)

      Delete
  5. Najbardziej podoba mi się ten rower na skrzynce elektr. Nigdy jeszcze nie spędziłam świąt w innym klimacie niż nasz zimowy i bardzo ciekawa jestem jak to jest.

    A tak pusto na ulicach, bo moze wszyscy korzystają z wolnego i siedzą w domach / wyjechali?

    ReplyDelete
    Replies
    1. święta w ciepłym klimacie są super jeśli jest to jednorazowa atrakcja :)
      ente święta pod palmami zdecydowanie nie sprawdzają sie w moim przypadku

      ludzie siedzą w klimatyzowanych domach i zajadają świąteczne jedzenie a potem wsiadają w samochody i odwiedzają rodzinę i znajomych w ich domach ;)
      tylko my tacy polsko-spacerowi ;)

      Delete
  6. Piękne miejsce:) Zwłaszcza tam gdzie zabierałaś dziecinę jak była mała:)

    ReplyDelete
  7. zdjęcia z 'rabatowymi strelicjami', z mewą i to z różowym kwieciem wyglądają jak z najlepszego katalogu biura podróży, cuda!
    aaaale bym chciała doświadczyć kiedyś takich świąt!
    całusy! : *

    ReplyDelete
  8. Może nie zimowe, ale wciąż bardzo klimatyczne miejsca! :)

    ReplyDelete
  9. Ale widoki, zaśliniłam się!

    ReplyDelete
  10. Pięknie tam u Ciebie! Bardzo malowniczo i tak egzotycznie w porównaniu z Polską :)

    ReplyDelete
  11. "w to miejsce bardzo często przychodziłam z wóżkiem na spacery jak Dziecina była malutka" mam tam zdjęcie <3 strasznie piękny widok! ahhhhh :c

    ReplyDelete
  12. Śliczne zdjęcia!
    Ja natomiast uwielbiam waniliową Coca-Colę :P

    ReplyDelete
  13. ja próbuję zmusić swoją strelicję do zakwitnięcia, ale dziadyga nie chce :)
    mam w Pasadenie znajomych i nigdy nie pokazali mi takich zdjęć jak Twoje :)

    ReplyDelete
  14. pięknie tam i zazdroszczę pogody ♥

    ReplyDelete
  15. Pięknie! :)
    Chciałabym raz spędzić święta w takim klimacie. Ciekawy czy by mi się spodobało :)

    ReplyDelete
  16. u nas w te święta też śniegu nie ma, a ponoć gdzieś już zakwitła wiśnia ;)
    ślicznie tam u Ciebie :)

    ReplyDelete
  17. Piękne okoliczności przyrody! Caly rok wakacje :) Wiem, ze nawet tak piękny klimat moze wychodzić bokiem jak ida święta...

    ReplyDelete
  18. te około 30 stopni ... a u nas też prawie 15 stopni. Wiosnę w grudniu mamy :)

    ReplyDelete
  19. No piękna pogoda, bardzo świąteczne :)

    Mnie ani waniliowa, ani wiśniowa Coca-Cola nie odpowiada. Najlepsza jest ta ''czysta'' ":)

    ReplyDelete
  20. Temperaturę mieliście na święta rewelacyjną :)
    Ja bym chciała choć raz spędzić święta w innym klimacie :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!