Saturday, January 18, 2014

prezent DIY dla Dzieciny- czyli krótka historia filcowej księżniczki

Lubię prezenty DIY. Dawać i dostawać.
Takie podarunki wymagają sporego nakładu pracy, serca i zaangażowania.
Jeszcze przed Świętami Bożego Narodzenia znalazłam w moim ulubionym sklepie ROSS opakowanie zawierające lalkę w kawałkach. Dosłownie. Kilka filcowych wykrojonych części, garść koralików, nitki, igłę i specjalną syntetyczną watę do wypełnienia. Pomyślałam że będzie to świetny pomysł na prezent dla mojej Dzieciny. Łatwizna- pomyślałam patrząc na instrukcję. Zajmie mi to ze dwie godziny :)
Zasiadłam do pracy.... i ..... lalka była gotowa po trzech dniach :D Siedziałam trzy całe wieczory po kilka godzin :) Chylę czoła przed wszystkimi, którzy potrafią szyć i podziwiam ich za cierpliwość.
Moja filcowa księżniczka wyszła cudnie ;) Jestem bardzo zadowolona.
Popatrzcie sami:



kocia kontrola jakości

opakowanie z przodu

i z tyłu

instrukcja obsługi i resztka materiałów, która została mi po uszyciu lali

instrukcja w trzech językach


:)

przód

tył

buzia

naszyjnik i kołnierzyk

trzy warstwy sukienki

pupka i nóżki



Buziaki!

14 comments:

  1. Efekt wspaniały, ale łatwo nie było. Trzy wieczory :) Good job! - jak mawiaja starzy Rosjanie ;)

    ReplyDelete
  2. Wyszla przepiękna :) wypełniona miłością, a nie watą :)

    ReplyDelete
  3. Wyszła cudownie! Mnie co jakiś czas nakręca żeby coś na drutach dziergać. Pled mi się marzy, ale potem życie i czas wolny (jego brak;/) weryfikuje moje plany.

    ReplyDelete
  4. rzeczywiście świetny efekt końcowy!

    ReplyDelete
  5. pamiętam post, w którym pisałaś,że ją kupiłaś, a tu proszę, lala jak się patrzy :)

    ReplyDelete
  6. Przypomniała mi się piosenka z dzieciństwa: Zuzia lalka nieduża :) Fajny prezent!

    ReplyDelete
  7. super, gdybym gdzieś zobaczyła takie coś, też bym kupiła i uszyła swojej :) fajne

    ReplyDelete
  8. Śliczna lala dla Ślicznotki od Ślicznotki ;) zdolna Mamunia i zdolna Dziecina - dziękuję pięknie za kartkę :*** moje Kochane

    ReplyDelete
  9. Ale cudnie wyszła!
    Ja to bym na pewno przez to nie przebrnęła!
    Mam problem nawet z guzikiem żeby przyszyć! Nie cierpię tego robić :)

    ReplyDelete
  10. cudna lalka :) mała pewnie w niej zakochana :)

    ReplyDelete
  11. Śliczna lala :)
    Widziałam coś podobnego też u nas :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!