Sunday, April 20, 2014

co jest w mojej podręcznej kosmetyczce?

Lubię czytać posty, w których mogę 'zajrzeć' komuś do torebki, kosmetyczki, pokoju, szafki, łazienki, kieszeni itp..
Dzisiaj to ja pokażę Wam co jest w mojej kosmetyczce. A za jakiś czas zajrzymy do mojej torebki :)

codziennie noszę ze sobą kosmetyczkę w dużej torebce

kosmetyczkę samą w sobie dostałam w jednej z pierwszych przesyłek od Ipsy

jest pojemna :)

cztery miniaturki perfum <3

dwie miniaturki balsamów do ciała (używam ich do rąk)

dwie pomadki, dwie kredki i konturówka do ust

różana wazelina do ust i najulubieńszy tusz do rzęs (wersja z USA)

antybakteryjna mokra chusteczka, garść wsuwek, gumka do włosów, wkładki higieniczne, tampony i małe pudełeczko z porcelanowym wieczkiem

w którym trzymam tabletki przeciwbólowe

a to moja torebka
dostałam ją pod choinkę od męża :)

to zdjęcie najwierniej oddaje jej kolor
za jakiś czas do niej zajrzymy :)
 Buziaki!

16 comments:

  1. Dużo masz w podręcznej kosmetyczce:)

    ReplyDelete
  2. Kosmetyczki czasem zdają się nie mieć żadnych granic;)
    Sporo perfumków dźwigasz...alee wiem jak to jest - nagle nachodzi ochota na niewiadomo który ;)
    Urocze to puzdereczko na prochy ;)

    ReplyDelete
  3. Fajna ta kosmetyczka, a najbardziej urzekł mnie pojemniczek na leki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się :D Kosmetyczka niby mała, ale za to jaka pojemna :D

      Delete
  4. Taka nieduża niby, a tyle pomieści. :D Podobnie jak u mnie, wypchana do granic możliwości, lubię mieć wszystko. :)

    ReplyDelete
  5. fajny pomysł z pudełkiem na tabletki, nie cierpię oryginalnych opakowań od leków, jak się walają po torebce, więc jestem oczarowana Twoim rozwiązaniem (że też sama na to nigdy nie wpadłam :))

    ReplyDelete
  6. Pudełeczko na tabletki - to całkiem fajny pomysł! Nie wiem juz ile razy się wkurzalam, gdy opakowanie tabletek zgniatało mi się w torebce. Muszę poszukać czegoś podobnego.

    ReplyDelete
  7. Jak sobie teraz myślę, to ... ja nawet połowy tego nie noszę ze sobą :D u mnie zaplanowany jest post o podobnej tematyce :)

    ReplyDelete
  8. O matko, ile rzeczy :D
    Ja w swojej noszę puder, bibułki matujące, balsam do ust, błyszczyk, krem do rąk i podpaski/wkładki ;)

    ReplyDelete
  9. Pojemna ta kosmetyczka! Moja ogranicza się do krem do rąk, balsamu do ust, korektora, pudru, bibułek matujących i podpasek :)

    ReplyDelete
  10. Patrzę na Wasze kosmetyczki co jakiś czas i, kurczę, ja noszę przy sobie tylko krem do rąk, maść z witaminą A i chusteczki nawilżające do przemywania rąk ;) . Zauroczyło mi pudełko z kwiatowym wiekiem, śliczne.

    ReplyDelete
  11. Wow ile rzeczy :) Ja w mojej podręcznej kosmetyczce trzymam jedynie pomadkę, puder i wkładki higieniczne :D

    ReplyDelete
  12. Sporo tego u mnie po za oczywistymi - tamponami:P zawsze znajdzie się pomadka/ balsam do ust oraz bibułki matujące. Reszta jest mi zbędna.

    ReplyDelete
  13. Twój mąż ma gust ;) Trzeba mu to przyznać, bo torebka jest naprawdę piękna ;) Jak najbardziej w moim stylu ;)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!