Friday, April 4, 2014

piątkowy post zastępczy

Jestem mega zmęczona mijającym tygodniem. Pozytywnie zmęczona :)
Przeniosłam się z jeżdżenia samochodem na chodzenie (hurrrra!) to dla mnie duża zmiana (na ogromny plus).
W ciągu ostatnich kilku dni udało się załatwić kilka ważnych spraw. Kilka kolejnych czeka na swoją kolej.
Jutro i w niedzielę nie nastawiam budzika :D

Tęsknię za Nuszkisławą, która mieszka teraz w rodzinie zastępczej :)
Jest jej dobrze. Ma miłą towarzyszkę zabaw i drzemek. Jutro Wam pokażę.

mój kochany szary nosek
Życzę Wam miłego weekendu. Odpocznijcie i zróbcie dla siebie coś miłego.
Buziaki!

6 comments:

  1. śliczna ta Twoja kicia :) Tobie również miłego weekendu ;)

    ReplyDelete
  2. jak ja kocham koty! :D sama mam dwa łobuziaki.. :)

    ReplyDelete
  3. Nuszkis Was wszystkich pewnie obskoczy, poociera się, pomruczy :) Wiadomo, że wszędzie dobrze, ale w domu, ze swoimi najlepiej :D

    ReplyDelete
  4. Piękny kociak ! Również życzę miłego weekendu, ja mam zamiar w pełni korzystać z pogody i spacerować ile wlezie !

    ReplyDelete
  5. wirtualne uściski dla Nuszkisłąwy! Niech jej i Wam szybko zleci ta rozłąka!

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!