Friday, April 11, 2014

spełniam swoje małe marzenia- czerwone buty (pierwsza część zakupów w TK Maxx)

Od około dwóch lat marzą mi się czerwone, krótkie kozaki, które mogłabym nosić do spodni, spódnic i sukienek. Takie, które sprawdzą się w chłodniejszą pogodę oraz latem.
Chodziłam, szukałam, robiłam wiele podchodów, ale nigdy nie znalazłam nic co chciałabym mieć.
Podczas ostatniej wizyty w TK Maxx z moja Mamunią trafiłyśmy na idealną parę butów. Jedyne, czerwone, krótkie, cienkie kozaki w całym sklepie :) Mój numer :D
Zmierzyłam i pokochałam.

są bardzo bardzo czerwone :D

i niesamowicie wygodne

mają bardzo szeroką luźną cholewkę :) lubię to!

są delikatnie ażurowe

TK Maxxowa cena
Oprócz butów w mojej szafie pojawiły się dwa swetry i spódnica, które czekają na sesję zdjęciową.
Buziaki!

9 comments:

  1. mam bardzo podobne, ale dziko różowe :P z tym, że widać, że są trochę gorszej jakości, ale są mega wygodne i ładnie wyglądają, a kupiłam je na wyprzedaży za śmieszną cenę - 20 zł.

    ReplyDelete
  2. Rozumiem zakochanie w czerwonych butach :) Ja mam w swojej szafie czerwone szpilki z którymi od lat się nie rozstaje :)

    ReplyDelete
  3. Wpadałam tutaj poprzez gogole i szukanie info o impress nails zobaczyłam kota w rogu i już mnie kupiłaś :D Blog trafia do moich subskrypcji :D

    ReplyDelete
  4. Piękne buciki, też uwielbiam szerokie cholewki.

    ReplyDelete
  5. Śliczne są. Ja mam podobne tylko trochę dłuższe :)

    ReplyDelete
  6. Zdałam sobie sprawę, że nie mam chyba żadnego ciucha w tym kolorze, jakoś nie przepadam za tym kolorem, ale te buty są świetne! Sama bym takie zgarnęła :D

    ReplyDelete
  7. TK Maxx to jeden z moich ulubionych sklepów. Jakoś zawsze tak sie składa, że wychodze z niego z butami, albo z czymś do kuchni. Przeczytałam Twócj blog, od deski do deski, i muszę przyznać, że bardzo mi się podoba - nie znamy sie, a mam wrażenia, ze mam jedna koleżankę w życiu wiecej :) Ksia

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!