Thursday, April 17, 2014

zaopiekuj się mną, pokochaj mnie- zakupy w TK Maxx

Oprócz czerwonych butów (KLIK) które pokazywałam Wam kilka dni temu, do mojej garderoby dołączyły trzy rzeczy. Dwa swetry i spódnica. Dzisiaj łapiąc ostatnie minuty światła dziennego udało mi się zrobić kilka zdjęć :)


czarny 'sweter' który jest swetrem na rękawach i z przodu, a z tyłu jest cienkim, kropkowanym materiałem :D

taka sytuacja :D

drugi sweter jest wściekle czerwony (tak jak buty)
ma bardzo, bardzo długie rękawy i długi, luźny przód

bardzo trudno było mi uchwycić jego kolor i strukturę

szara jedwabna spódnica 

długa do samej ziemi

wygodna, bo na gumce :D


Buziaki!

8 comments:

  1. Spódnice na gumce są najwygodniejsze i basta. :D Nic mnie nie uwiera w nich. :D

    ReplyDelete
  2. W jedwabnych spódnicach jest tak miło chłodno latem :)) też lubię.

    ReplyDelete
  3. Mnie pozostają jedynie zakupy on-line, ale nie narzekam na to, bo nie cierpię chodzić po sklepach. Tak, wiem, to nietypowe. Lubię jedynie te z kosmetykami (surprise, surprise ;)), sklepy z wyposażeniem wnętrz i gadżetami do domu oraz papiernicze. Uwielbiam wprost oglądać zeszyty, notesy i inne tego typu rzeczy.

    ReplyDelete
  4. spódnica bardzo mi się podoba :) na lato idealna

    ReplyDelete
  5. Jeju nie mogę oglądać tych Twoich zakupów :D bo ciągle chce oglądać kolejne! :D i najgorsze sama wydać trochę gotówki.

    ReplyDelete
  6. Kochać trzeba, więc... ostatnia spódnica super!

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam jedwabne spódnice ;)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!