Tuesday, May 13, 2014

ajfon miks #25

Zrzut zdjęć mobilnych #25. Wersja instagramowa.

to ja :)

a to majówkowa wata cukrowa Dzieciny

przedsezonowe truskawy

kwitnące jagodniki w lesie

i sójkowe piórka

poranny kotałke

moje pierwsze masełko Nivea

jest taki sklepik :) nazywa sie 'Rozmaitości'

zdobycz z Natury

taka sytuacja: zapowiadaja deszcz, wychodzę rano w kaloszach.. nie pada..

zmieniam buty na normalne.. zaczyna padać

deszczyk

i tu :)

i tu

chmureczka <3

śniadanie

przekąska

trzecie w tym sezonie ciasto z rabarbarem

i kompot jabłkowo-rabarbarowy

z miętą i lodem

pychota :D

dla całej rodzinki <3

buziaki!

14 comments:

  1. Ślicznie wyglądasz i te smakowitości i kicia. :)

    ReplyDelete
  2. Ale masz super kalosze ! ;D

    ReplyDelete
  3. Świetne zdjęcia i wyglądasz pięknie !

    ReplyDelete
  4. Świetnie Ci w tej fryzurce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. Jak ja dawno nie jadłam waty cukrowej! :D Bardzo fajne zdjęcia ;).

    ReplyDelete
  6. Ta czerwień na ustach na pierwszym zdjęciu bardzo mi się podoba! Ja jakoś do mocnej czerwieni nie mogę się przekonać, albo nie znalazłam po prostu swojego odcienia.

    ReplyDelete
  7. świetna fotorelacja ;) A z Coebie bardzo piękna kobieta ;)

    ReplyDelete
  8. Wyglądasz rewelacyjnie w tej fryzurze :) Dodaje Ci pazura i wyrazu :D

    ReplyDelete
  9. Prześlicznie wyglądasz w tej fryzurce :) Na pomorzu też pogoda w kratkę, raz pada, raz słońce i tak w kółko :) Ciasto z rabarbarem , pycha !

    ReplyDelete
  10. Zjawiskowa panienka na fotce :-))))) Ja czekam aż mój osobisty rabarbar na działce urośnie, bo na razie chudziutki :-) Deszczom mówimy już stanowczo:dość! Choć gumowce piękne :-)

    ReplyDelete
  11. Super fotki :)
    Ja w tym sezonie narazie upiekłam dwa ciasta z rabarbarem :)
    od patrzenia na zdjęcie truskawek aż ślinka cieknie ;)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!