Sunday, May 18, 2014

niebieska miłość- Golden Rose 38

Nigdy nie przypuszczałam, że niebieski lakier do paznokci (na moich własnych paznokciach) będzie w stanie mnie aż tak bardzo zauroczyć.

bardzo lubię go na paznokciach stopowych

i na dłoniach



mam go na paznokciach trzeci raz pod rząd
*zawsze maluję 2 warstwy
*w schnięciu pomaga mi jedna warstwa Seche Vite
*na moich paznokciach lakier w przyzwoitym stanie utrzymuje się około 3 dni
*nie lubię szerokich pędzelków- ten lakier niestety taki pędzelek posiada :(
*ten kolor zebrał więcej komplementów niż niejedna czerwień ;)

nierozłączny duet :)
Buziaki!

27 comments:

  1. Jasny niebieski to nie mój kolor, ale lakiery GR lubię. Fajne buty :)

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam ten odcień! :)
    Muszę spróbować na stopach!

    ReplyDelete
  3. Taki wpadający w lawendę - piękny!

    ReplyDelete
    Replies
    1. O tym samym pomyślałam patrząc na te zdjęcia! ;)

      Delete
  4. Na stopach wygląda świetnie.

    ReplyDelete
  5. Śliczny kolor! Bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  6. do szerokich pędzelków można się przyzwyczaić :) podoba mi się pierwsze zdjęcie ;)

    ReplyDelete
  7. Ja tam widzę nutkę fioletu i dlatego bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  8. Jakoś się nie polubiłam z tą serią Golden Rose, za to uwielbiam Paris. Zazdroszczę SecheVite, bo jakoś nie możemy się spotkać ;)

    ReplyDelete
  9. lakier cudowny :) ale... jakie TY masz buty!!! :O to koturny? pokażesz ? :D

    ReplyDelete
  10. śliczny odcien :) buciki masz prześwietne :)

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam lakiery z tej serii :) a kolor bardzo ładny :)

    ReplyDelete
  12. Lubię tą serię lakierów:)

    ReplyDelete
  13. Naprawdę piękny odcień. :)

    ReplyDelete
  14. Kolor jest świetny w sam raz na wiosnę / lato ;))

    ReplyDelete
  15. Kolor idealny do (świetnych!) jeansów i tego typu butów :) .

    ReplyDelete
  16. piękny odcień :) na stopach faktycznei prezentuje się bosko!

    a jak spisuje Ci się Seche Vite? Przedłuża Ci trwałość lakieru? U mnie pod tym względem kompletnie się nie sprawdził :( jedynie przyspiesza wysychanie lakieru, ale mega skróca jego "żywotność" na pazurkach

    ReplyDelete
  17. mam ten lakier i bardzo lubię ten kolorek :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    ReplyDelete
  18. Na stopach prezentuje się rewelacyjnie. A jeszcze te świetne jeansy...co to za firma? Pozdrawiam Sylwia

    ReplyDelete
  19. Ale ładnie wygląda :) Musze dorwać ich lakiery i coś na lato zakupić ;)

    ReplyDelete
  20. bardzo mi sie podoba, ostatnio mam faze na takie lakiery

    ReplyDelete
  21. świetny jest <3 mam i uwielbiam ;) szkoda że u mnie bardzo szybko odpryskuje :(

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!