Wednesday, May 28, 2014

otaczam się fioletem

W moim otoczeniu są różne grupy kolorów. Dzisiaj wpadł mi w oko fiolet, jest go najwięcej.
Mój ulubiony.
Lubię otaczać się fioletem :)

ulubiona góra od piżamy

pasek

chusta

buty

:)

często wybieram kosmetyki ze względu na kolor opakowania

w kilku przypadkach to był niestety zły wybór ;)

w łazience

mydło


dziecinowa spódnica

fioletowe fiołki

i kwiaty na dzień mamy

zazwyczaj wybieram fioletowe winogrona

fioletowa latarka

chusteczki wybieram też fioletowe 

i parasol

C:
Buziaki!

20 comments:

  1. też lubię fiolet, ale w domu mnie ganiają, że mi urody nie dodaje i mam odpuścić... A co robić, skoro to miłość? :)

    ReplyDelete
  2. Też przez jakiś czas byłam zakochana w fiolecie, ale w końcu mi przeszło.

    ReplyDelete
  3. Fioletowy uwielbiam :). Peelingi Joanny też bardzo lubię.

    ReplyDelete
  4. Sporo tego fioletu, ciekawa jestem, czy sama bym tyle rzeczy nazbierała w jednym kolorze ;)
    i lubię antyperspirant Garnier i peeling Joanny :D bardzo ;)

    ReplyDelete
  5. taką fotkę machnęłaś, że myślałam, że nam tu pokazujesz swoje stringi :> co oczywiście nie byłoby jakieś straszne, ale byłam wielce rozczarowana, gdy doczytałam, że to góra od piżamy :D

    ReplyDelete
  6. też lubię fiolety :D na tyle, że pokój mam w fiolecie :D

    ReplyDelete
  7. tez baaardzo lubię fioletowy kolor :)

    ReplyDelete
  8. ja też kiedyś tak miałam, fiolet, fiolet, wszędzie fiolet, ,,,,,,,,,ale mi przeszło :D

    ReplyDelete
  9. Lakierek i peeling są świetne;) a kolorek to prawda że ciekawy ;)

    ReplyDelete
  10. Rysunek przeuroczy! :)
    Podobnie jak Agata myślałam, że na pierwszym zdjęciu będą majtki :D

    ReplyDelete
  11. Fiolet to także mój kolor :) towarzyszył mi w dniu ślubu mimo, że wiele osób przez jego żałobne podteksty, mi go odradzało :)

    ReplyDelete
  12. Kurcze chciałabymto wygladzające serum do rąk bebeabuty do przetestowania ale nie widzialam go w biedronce... :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  13. Hehe ja jakoś za fioletem nie przepadam !! :d
    Ale buciki masz przepiękne ! :))

    ReplyDelete
  14. Z fioletu lubię jedynie i dozgonnie "Purple Rain" Prince'a :P

    ReplyDelete
  15. Fajne połączenia :) Mnie natomiast bardzo ciągnie do różu i w kosmetykach i w różnych koniebnych gadżetach :)

    ReplyDelete
  16. Uwielbiam wszystkie odcienie fioletu i różu ! Nawet mam fioletowy pokój :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!