Friday, June 6, 2014

leśny spacer, kurki i jajecznica

Dzisiaj wybrałam się z rodzinką na spacer do lasu :)
Uwielbiam spacery i uwielbiam las. Powoli zaczynają pokazywać się pierwsze grzyby <3

jeden z naszych ulubionych lasów <3


na początku było kilka niejadalnych okazów


ale w głębi lasu czekały na nas kurki :D





rosły jak zawsze grupami

takie kurkowe rodzinki

Dziecina miała dużo frajdy

spotkaliśmy nawet małą żabkę :)

a to nasze całe zbiory

wystarczyły na pyszną jajecznicę <3
Buziaki!

15 comments:

  1. mmm... uwielbiam jajecznicę z kurkami.... szybko się pokazały :)

    ReplyDelete
  2. wygląda bardzo smacznie :) ja ogólnie nie zbyt lubię chodzić do lasu, ale fakt, że zdjęcia z niego są piękne :)

    http://lilac-fleur.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ja też dzisiaj znalazłam trochę kurek ale ich nie zebrałam :). Piękny las.

    ReplyDelete
  4. dawno nie widziałam kurek. kiedys rosły u mnie na podwórzu ale niestety przestały. teraz rosną maślaczki, pieczarki i koźlarze :) uwielbiam grzybobrania :P

    ReplyDelete
  5. Ale bym zjadła grzybki na śmietanie !! W jajecznicy nie lubię :D

    ReplyDelete
  6. Jajecznica wygląda przepysznie :) Czyli spacer udany :D

    ReplyDelete
  7. Narobiłaś mi smaka na jajecznicę z kurkami :)

    ReplyDelete
  8. Wypad jak z dziecięcych lat :)

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam las i chodzić na grzywny :) Kurki są przepyszne , dodaję do zupy, jajecznicy ,sos z nich jest równie pyszny :)

    ReplyDelete
  10. Nienawidzę lasu! Mieszkam w górach...

    ReplyDelete
  11. Ehhh kurki... u mnie ich brak :(

    ReplyDelete
  12. Wow!! Pycha! Uwielbiam jajecznicę z kurkami ....
    Dawno nie jadłam takiej pychoty ...
    http://double-identity.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  13. Pierwszy grzyb jak najbardziej jadalny, pospolicie nazywany panienką, najlepszy w occie :)

    ReplyDelete
  14. też mam niedaleko las, a spacery są cudowne :D widziałam trujaczki, ale nie wiedziałam, że i jadalniaki już się pokazały :D

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!