Tuesday, July 15, 2014

dzień targowy- post szpiegowski

Dzisiaj był dzień targowy. Są tutaj (w Wyszkowie) dwa takie dni w tygodniu. Wtorek i piątek.
Lubię targ. Jak stragany wystawiane są w wyznaczone dni (a nie codziennie) to robi się z tego specjalne wydarzenie na które się czeka :)

worki pełne cudów nasionkowych i orzechowych

groch fasola soja 

:)

czosnek, krowie mleko, miód

góra kopru i liazaki

<3 ogórki

arbuz (pyszny, ale ma bardzo wysoki IG)

pomidorki

śliwki

moje królestwo <3

ulubiony słonecznik

porzeczki

jabłuszka

i tu też

promocja pączkowa

świeże zioła

i kwiaty do ogródka


zabłąkane pomidory

aksamitki (tak to się nazywa?)

malwy

moda :3

home decor

kosmetyki i zapachy

moda chłopięca

oraz dziewczęca

odpustowe stoisko zabawkowe
Buziaki!

8 comments:

  1. U mnie wygląda to podobnie :).
    Muszę sobie kupić słonecznik :D.

    ReplyDelete
  2. jak byłam mała to z babuszką zawsze chodziłam na targ który był i w sumie nadal jest u nas w mieścinie we czwartki ;D czasami miałam na prawdę dość tego jarmarku ;d teraz też raczej nie chadzam ;d

    ReplyDelete
  3. u mnie to jest wtorek, czwartek, sobota :D i każdy czeka na sobotę bo wtedy najwięcej się dzieje :D

    ReplyDelete
  4. Ceny na targu od paru lat są tak europejskie, że sie nie opłaca zachodzić...

    ReplyDelete
  5. A pod słonecznikiem gazetka do poczytania przy dłubaniu... :D

    Magda Od Błyskotek

    ReplyDelete
  6. Mieszkam w pobliżu takiego bazarku. Który czynny jest codziennie poza niedzielą. Uwielbiam go i prawie wszystko kupuję właśnie tam, bo gdy wracam, przechodzę tamtędy. :-)
    Niestety półgłówki z okolic chcą go zlikwidować. Twierdzą, że w mieście nie ma miejsca na bazary. Zdaje się, że w żadnym mieście poza własnym nie byli...

    ReplyDelete
  7. też lubię takie targi :) ale rzadko mam czas się wybrać.. :(

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!