Sunday, July 6, 2014

inglotowy post słoczowy

Prezentacja moich cieni Inglot. Mam ich 6. Wszystkie lubię tak samo, chociaż jednych używam codziennie a innych raz lub dwa w tygodniu.
Mam ogromną ochotę na jakiś fiolet- przy najbliższej okazji coś wybiorę :)

moja aktualna paleta
wszystkie kolory są matowe
Jak widać największym powodzeniem cieszy się kolor 355, który idealnie odpowiada kolorowi mojej skóry. Kiedy mam ochotę na makijaż typu 'no makeup' sięgam tylko po niego.

tak wyglądają mocno skoncentrowane (nie roztarte) kolory na dłoni

a tak delikatnie roztarte na wewnętrznej stronie przedramienia
Mam jeszcze trochę miejsca w paletce więc z czasem będą pojawiały się nowe kolory :)
Buziaki!

10 comments:

  1. O matko ten 372 prezentuje się przepięknie !!! ♥

    ReplyDelete
  2. Wszystkie mi się podobają :).

    ReplyDelete
  3. 347 podbił moje serce:) Choć dziewczyny też mają rację, 372 też jest śliczny:)

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam cienie z Inglota, muszę niedługo uzupełnić puste miejsca w mojej paletce ;)

    ReplyDelete
  5. Podoba mi się ta trójka: 339, 378 i 372 :)

    ReplyDelete
  6. 347, łał! :D
    Fajnie dobrałaś ten zestaw, jest taki uniwersalny, a jednak z nutką szaleństwa :D

    ReplyDelete
  7. 339 trafił szczególnie w moje gusta. Patrząc w opakowanie pewnie bym się na niego nie skusiła, ale już to jak prezentuje się na skórze, robi wrażenie

    ReplyDelete
  8. Cienie Inglota to coś świetnego! Ubóstwiam i mam ich stanowczo za dużo :) Kolory, wykończenia, trwałość, stosunek ceny do jakości... Czego chcieć więcej? Ja uwielbiam i na każdym kroku polecam! :)

    ReplyDelete
  9. 339 wygląda pięknie :) Ja mam jeden cień z Inglota i jakoś nie mogę się zebrać, żeby kupić więcej :D

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!