Tuesday, July 1, 2014

kolor włosów mojego życia

Garnier Color Naturals superjasny popielaty blond numer 111.
Od kilkunastu lat jestem mu wierna. (miałam jedną albo dwie próby zmiany koloru, ale zawsze wracałam do Garniera z podkulonym ogonem)
Z pełnym przekonaniem piszę, że jest to mój KWC (kosmetyk wszech czasów) w kategorii farb do włosów.
Dzisiaj odświeżyłam kolor na mojej głowie (dziękuję za pomoc Mamuś :*) i zrobiłam sobie aktualne zdjęcie :)
Nie wiem czy to tylko moje dzisiejsze wrażenie, ale wydaje mi się, że przez lata Garnier troszkę zmienił formułę i kolor jest mniej fioletowo-niebieski a bardziej różowy..



kolor sprzed roku z bliska :)

opakowania sprzed zmiany dizajnu
aktualne opakowanie po zmianie szaty graficznej

Widzę różnicę w odcieniu włosów. Nie przeszkadza mi ona jakoś specjalnie, ale szkoda że producent ingerował w skład farby..
Buziaki!

17 comments:

  1. ślicznie wyglądasz :) kolor jest świetny !

    ReplyDelete
  2. och, i tak bosko wyglądasz! :*

    ReplyDelete
  3. świetnie!

    Mój aktualny ulubieniec to L'Oreal Prodigy 10.21 Porcelana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zaraz sobie popatrzę na niego w internetach :) dzięki :)
      a on ma niebieskie/fioletowe podbicie czy bardziej pomarańczowe/zółte/różowe?

      Delete
  4. Ja nie farbuję włosów :). Świetny kolor! Do twarzy Ci w nim.

    ReplyDelete
  5. Zawsze mi się podobały odcienie blond:) Niestety mi pasują tylko ciemniejsze odcienie brązów. A aktualnie moim ulubionym kolorem jest mahoniowy brąz od Schwarzkopf ;-)

    ReplyDelete
  6. Piękny kolor, ciekawe czy mojemu naturalnemu podoła :)

    ReplyDelete
  7. Ja tez zawsze do Garniera wracam. Konkretnie do 9.1, ale ciężko go dostać ostatnio :(

    ReplyDelete
  8. Piękny kolor! :) Ja nigdy nie farbowałam włosów, ale takie jasne blondy zawsze mnie kusiły. ;)

    ReplyDelete
  9. Fantastyczny kolor Cat, bardzo, ale to bardzo mi się podoba, chętnie wypróbuję go u siebie - wygląda jak marzenie :)

    ReplyDelete
  10. Piękny kolorek :) nie jedna dziewczyna marzy o takim ;)

    ReplyDelete
  11. Wyglądasz w nim bosko ! i ta objętość na głowie:)

    ReplyDelete
  12. boskie nowe zdjęcie! :) ps. zobacz aktualną gazetkę kosmetyczną biedronki -cuda wianki i Batiste za 10.99 nawet :D

    ReplyDelete
  13. Fajny blond. Bardzo Ci w nim ładnie. Zero żółci jak widzę, a to jest spory plus.

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!