Friday, July 18, 2014

letnia miłość spożywcza

Uwielbiam lato za wiele rzeczy. Te najbardziej oczywiste to wysokie temperatury, słońce, kwiaty, burze, ciepłe deszcze, owoce (szczególnie czereśnie), widoki pól i łąk..
Jest jedna rzecz na którą czekam szczególnie intensywnie..
Od kilku dni uskuteczniam regularne wędrówki do ogórkowej szklarni. Zaczął się sezon ogórków gruntowych. Uwielbiam! Na ten smak warto czekać cały rok :D
Przy 'polowaniu' na takiego pysznego ogórasa trzeba uważać żeby się nie pokłuć.. Na skórce są ostre kolce, które mogą skutecznie odstraszyć ogórkowych amatorów.

#najlepiej

prosto z krzaka

miejsce moich wizyt

każdy kwiatuszek zamieni się w pysznego ogóraska (jeśli wcześniej nie opadnie)

:)
Buziaki!

6 comments:

  1. Oo, nigdy nie jadłam takiego świeżo zerwanego ogórka :).
    Fajne zdjęcia.

    ReplyDelete
  2. uwielbiam takie ogórki prosto z krzaka :D najlepsze takie malutkie są :D mniam

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam ogórki! W zeszłym roku robiłam z chilli i musztardą do słoików. Wyszły super!
    http://double-identity.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  4. Nie ma to jak ogórki prosto z krzaka :)

    ReplyDelete
  5. Ale naszła mnie ochota na ogóreczka... ale takiego małosolnego ;)

    ReplyDelete
  6. ale mi narobilas ochoty na ogorki!!!

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!