Sunday, July 13, 2014

rossmannowe zakupy do wyjazdowej kosmetyczki

Przed wyjazdem zrobiłam zakupy kosmetyczne w Rossmannie. Wybrałam takie kosmetyki, które objętościowo spokojnie starczą na dwa tygodnie. Oprócz sprawdzonej kolorówki i podstawowych kosmetyków codziennego użytku potrzebowałam czegoś do włosów i pod prysznic.
Zatrzymałam się przy półce z kosmetykami Isana i Alterra.


duet do włosów: kofeinowy szampon i granatowo-aloesowa maska (której używam jako odżywkę)

limitowany żel pod prysznic

w ostatniej chwili chwyciłam cytrynowe chusteczki odświeżające
rewelacyjnie rozwiązanie na wyjazdy i podróże- każda chusteczka pakowana jest osobno
Buziaki!

16 comments:

  1. Maseczka z Alterry to mój must have :)

    ReplyDelete
  2. Muszę wypróbować te chusteczki, żel i szampon :D

    ReplyDelete
  3. Co to za piękny marynistyczny żel :D?

    ReplyDelete
  4. te żele limitowane są świetne;)

    ReplyDelete
  5. cuda :) limitowane żele faktycznie są super:D

    ReplyDelete
  6. Ciekawe produkty wybrałaś na wyjazd:) Gdzie się lecisz na wakacje?

    ReplyDelete
  7. Z Twoich zakupów znam tylko żel Isany :)

    ReplyDelete
  8. Ciekawe te chusteczki nawet do torebki ;)

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajne zakupy. Pierwszy raz widzę te chusteczki. :)

    ReplyDelete
  10. Niedługo wakacje- też mnie czeka wycieczka do Rossmanna ;). Świetny pomysł z tymi pakowanymi osobno chusteczkami.

    ReplyDelete
  11. ta maska jest już tak sławna a ja jej jeszcze nie używałam :D

    ReplyDelete
  12. Super pomysł z tymi chusteczkami! Muszę się rozejrzeć, czy w moim Rossie ich nie ma :)
    a ten żel pod prysznic pierwszy raz widzę

    ReplyDelete
  13. bardzo lubię tą maskę z Alterry :)

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam tą maskę Alterry :) Muszę się wybrać po te chusteczki, świetne rozwiązanie na lato :)

    ReplyDelete
  15. ja kupiłam ostatnio ten żel z Isany, ale w wersji różowej :)

    ReplyDelete
  16. te chusteczki muszą być fajne :) Myślałam na początku że to mydło .... :P

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!