Sunday, July 20, 2014

skórzane japonki za dyszkę

Nówki sztuki. Francuskie buty. 10 złotych.
Gdyby nie przemiła gospodyni domu w którym spędzamy wakacje, nie dowiedziałabym się o takiej okazji.
Kilka dni temu wieczorem oglądałyśmy Jej japonki kupione w jednym z wyszkowskich sklepów. Jako że następnego dnia też wybierała się do miasta na zakupy, poprosiłam o pośrednictwo w zakupie jednej pary dla mnie :) (zastanawiałyśmy się czy jeszcze będą)
Były :) dokładnie takie same jak Jej, w powalającej cenie 10 zł.
To może nie do końca mój styl, ale sam fakt, że są mega wygodne, delikatne i skórzane nie pozwala się dwa razy zastanawiać nad zakupem.



wyjątkowo rozmiar 36 jest na mnie idealny


takie trochę indiańskie :)
Buziaki!

12 comments:

  1. Hahaha kochana na ostatnim zdjęciu zastanawiałam się gdzie masz paznokcie u stóp ;D a to rączka ;D hehe
    japoneczki piękne ! I jaką masz małą nóżkę!!

    ReplyDelete
  2. Za taką cenę też bym się nie zastanawiała! A japonki bardzo ładne, pasują idealnie do zwiewnej sukienki i kurtki dżinsowej <3

    ReplyDelete
  3. fajnie wyglądają :D no i kurcze w takiej cenie grzechem byłoby nie kupić :D

    ReplyDelete
  4. super!! za taką cenę to nie ma się co zastanwiać!!

    ReplyDelete
  5. Ale okazja...Też bym skorzystała.

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajne! Kocham takie okazje! Ostatnio noszę klapki z Carrefourze za 10 złotych i wszyscy sie mnie pytają czy to Melissa hyhyhy a musze dodać ze sa mega wygodne :)

    ReplyDelete
  7. jak na 10 zł prezentują się fajnie :)

    ReplyDelete
  8. Skóra za dychę? Tez bym brała :) Świetny deal!

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!