Saturday, July 19, 2014

woda termalna- co to za czary?

Zacznijmy od tego, że dopiero niedawno miałam okazję zapoznać się z wodą termalną. Dużo o niej słyszałam, ale nie miałam sposobności przekonać się o jej działaniu osobiście.
Biorąc pod uwagę moje doświadczenia ze zwykłą wodą byłam bardzo sceptycznie nastawiona do kwestii nawilżania.
Zwykła woda powoduje na skórze mojej twarzy spustoszenie w postaci ogromnego przesuszenia i ściągnięcia. Nie dopuszczałam do siebie faktu, że istnieje rodzaj wody, która koi i delikatnie nawilża.
Otóż istnieje :)
Mam małe opakowanie wody termalnej Avene. Kupiłam kilka tygodni temu Elle i dostałam wodę w prezencie. Teraz, kiedy letnie upały bardzo dają się we znaki sięgam po wiele wspomagaczy/ochładzaczy/nawilżaczy.
Woda termalna stosowana na twarz kilka razy dziennie koi, odświeża, chłodzi i nieznacznie nawilża (nie powodując uczucia dyskomfortu i napięcia skóry). Rewelacja.




skład

opakowanie jest ozdobione grafiką 


Jestem bardzo zadowolona. Na tyle, że planuję kupić pełnowymiarowe opakowanie :)
Buziaki!

12 comments:

  1. żałuję, że nie kupiłam tej gazety !

    ReplyDelete
  2. Jeszcze nie miałam żadnej wody termalnej ale planuję zakup :)

    ReplyDelete
  3. również przymierzam się do zakupu wody termalnej i jestem ciekawa jak się spisze u mnie ;)

    ReplyDelete
  4. Moim nr jeden jest la roche posay ♥ Ale przy ostatniej wizyty mojej mamy , podwędziła mi ją skubana :D hehe więc póki co zostałam bez wody termalnej ;D muszę jakąś kupić ! :D

    ReplyDelete
  5. Od dłuższego czasu używam już wód termalnych, teraz zamówiłam Uriage :)

    ReplyDelete
  6. mam i uwielbiam ;) dla mnie obowiązkowy produkt ;)

    ReplyDelete
  7. Ja bylam bardzo zadowolona z dzialania wody iwostin - dostepna jest takze w wersji mini do torebki, fajna sprawa na lato :)

    ReplyDelete
  8. Też uwielbiam wodę termalną z Avene - jak dla mnie najlepsza, patrząc na skład, działanie i porównując z innymi (jakiś czas temu zrobiłam porównanie wszystkich wód termalnych). Tylko szczerze przyznam, że w działanie wody uwierzyłam dopiero jak faktycznie miałam podrażnioną buzię i szukałam szybkiego ratunku. Od teraz jesteśmy nie rozłączne :)

    ReplyDelete
  9. Moj numer jeden wsród wód termalnych!

    ReplyDelete
  10. U mnie lepiej sprawdza się Uriage.I trzeba przyznać,że mam ją wszędzie-w biurku w pracy,w domu a na dłuższy rowerowy wyjazd zabieram do plecaka-jestem uzależniona.

    ReplyDelete
  11. No już słyszałam o tej wodzie wiele wspaniałości :) Sama po wypłacie też planuję kupić :)
    http://double-identity.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!