Saturday, August 16, 2014

bluzkowe zakupy z eBaya (część druga)

Druga a zarazem ostatnia część moich zakupów online.
Prawie wszystkie przesyłki do mnie dotarły :)
Niestety nie miałam czasu żeby zrobić zdjęcia.
Tak wyglądają moje zakupy na zdjęciach aukcyjnych:

jedna z pierwszych przesyłek które do mnie dotarły
bardzo lubię się w paskach ostatnio

malinowy cieniutki narzutkowy 'sweterek'

bardzo lubię takie 'latawce'
to chyba mój ulubiony zakup

tak bardzo polubiłam czarną poprzednią bluzkę, że zamówiłam kolejną w jaśniejszym kolorze (jeszcze do mnie nie dotarła)

największy hicior całych zakupów: bluza z kapturem za 99 centów z darmową wysyłką
wygląda troszkę inaczej niż na zdjęciu ale jest cieplutka, porządnie odszyta i pasuje na mnie idealnie :D
Buziaki!

14 comments:

  1. wow :) tez będę musiała poszperac po Ebay'u :D

    ReplyDelete
  2. no to teraz czekamy na zdjęcia ubrań na modelce :)

    ReplyDelete
  3. Szalejesz! Podobają mi się te ciuchy. Są w moim stylu.

    ReplyDelete
  4. Tę bluzę oglądałam już dawno temu i do tej pory bardzo mi się podoba, mam nadzieję, że jeszcze wrzucisz zdjęcia :) Pierwszy top też super :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajne zakupy! Najbardziej podoba mi się ten czarno-szary off-shoulder.

    ReplyDelete
  6. Ebay rządzi! :3
    http://cocosanka-thoughts.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. no ceny powalają... Nawet gdyby coś byłoby nie tak, nie ma co wybrzydzać, za takie pieniądze cudów nie można się spodziewać :)

    ReplyDelete
  8. kurcze, a jak kupiłam płaszcz na ebayu to przyszło małe gówienko do włosów :D chyba źle szukam :D

    ReplyDelete
  9. Tą bluzę też kiedyś kupiłam, ale na allegro (dokładnie to samo zdjęcie miała jako real foto). Wróciła do sprzedawcy w tempie ekspresowym ;-) Kożuszek był chamsko ucięty przy kołnierzu, kaptur był 3x mniejszy, bluza była krótka, obcisła i z bardzo taniego dresu.

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!