Thursday, August 21, 2014

idzie jesień

Już za chwilę :) Za chwileczkę :)
Liście zrobią się kolorowe a z drzew zaczną spadać kasztany. Będę z Dzieciną robiła korale z jarzębiny i ludziki z żołędzi.
Dzisiaj powietrze pachniało jesienią. Od lat nie było mi dane tego poczuć. Cieszę się z każdego deszczu, chłodniejszego podmuchu wiatru i opadającego liścia.
Z radością wyjęłam dzisiaj z szafy wszystkie szale (wybrałam szmaragdowy) i bluzę z kapturem (tę kupioną na eBayu *KLIK* :)


nowa bluza i szmaragdowy szal <3
astry :D
Jeszcze przed nami pewnie kilka gorących letnich dni, w końcu został jeszcze miesiąc astronomicznego lata ;)
Buziaki!

7 comments:

  1. Dzisiaj rzeczywiście była jesienna pogoda :). Aż bluzę założyłam :D.

    ReplyDelete
  2. Ja w związku z jesienią zakupiłam dzisiaj 2 pary jesiennych balerin :) W końcu to już za chwileczkę, już za momencik :) A astry uwielbiam!

    ReplyDelete
  3. świetna ta bluza!
    ja bardzo lubie jesien, nie moge sie jej juz doczekac <3

    ReplyDelete
  4. Zapach jesieni... :) Najpiękniejsza pora roku!

    ReplyDelete
  5. Nie znoszę jesieni :( uwielbiam słońce, wysokie temperatury, długie dni. Jesień działa na mnie depresyjnie, przenikliwy wiatr, deszcz (niestety przypadłość polskiej jesieni) nawet kilka dni słońca z kolorowymi liśćmi nie jest w stanie mi tego zrekompensować :/

    ReplyDelete
  6. zdradź gdzie znalazłaś tą bluzę bo tyle na ebayu szukałam i nie znalazłam :( ja uwielbiam lato :D jesień już mniej za zimno i deszcze :D

    ReplyDelete
  7. Cudne zdjęcia. :)Osobiście wolę lato. :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!