Sunday, August 17, 2014

wilgotni przyjaciele z torebki

Dzisiaj zajrzałam do mojej torebki i znalazłam tam kilka opakowań wilgotnych 'przyjaciół', którzy towarzyszą mi na co dzień. Każdy ma inne zadanie. Wszyscy spisują się świetnie.


antybakteryjne chusteczki z Biedronki o których pisałam TUTAJ *KLIK*

odświeżające indywidualne chusteczki z Rossmanna *KLIK*

absolutny ulubieniec z BBW czyli mały żel antybakteryjny *KLIK*

chusteczkowy antyperspirant Cleanic *KLIK*

nowość dla mnie, chusteczki do higieny intymnej Marion (do tej pory używałam Cleanic)
Buziaki!

12 comments:

  1. Skuszona twoim postem skusiłam się na te chusteczki deo z Cleanic i uważam, że są genialne :D

    ReplyDelete
  2. Ja mam zawsze jakieś w torebce, ale zazwyczaj tylko jedno opakowanie;) ostatnio jakieś do higieny intymnej właśnie wrzuciłam do torebki:)

    ReplyDelete
  3. kupiłam sobie te chusteczki z Biedronki, ale jeszcze nie próbowałam, siedzą w torebce :))

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam żele antybakteryjne z BBW <3

    ReplyDelete
  5. ja ostatnio też mam w torebce pełno różnych rodzajów nawilżanych chusteczek :D

    ReplyDelete
  6. Kusi mnie BBW, ale nie mam dostępu. ;)

    ReplyDelete
  7. Ostatnio właśnie kupiłam te chusteczki Marion. Dla mnie są świetne :)

    ReplyDelete
  8. równiez mam mase różnych chusteczek w torebce

    ReplyDelete
  9. te żele antybakteryjne pachną nieziemsko :D

    ReplyDelete
  10. Ja chusteczek do higieny intymnej używam z Biedronki i bardzo je sobie chwalę. Lubię też te dezodorujące marki Cleanic. Natomiast żel antybakteryjny najbardziej lubię z Carex'a, ten z B&BW straszliwie sklejał mi skórę.
    Muszę się też rozejrzeć za chusteczkami antybakteryjnymi.

    ReplyDelete
  11. Chusteczki nawilżające i żel zawsze mam przy sobie :) .

    ReplyDelete
  12. od jakiegoś czasu mam ochotę na żel antybakteryjny z BBW :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!