Wednesday, August 27, 2014

zdjęciowy post grzybowo-leśny oraz outfit of the grzybobranie :)

Oficjalnie mamy jesień :) Gorące letnie dni zdecydowanie ustąpiły miejsca chłodnym wieczorom i rankom.  Bardzo mnie to cieszy. Lubię jesień. I wyprawy do lasu. I grzyby :D
Dzisiaj leśna wyprawa była udana. Sezon grzybowy powoli się zaczyna i już można co nieco znaleźć w mchu i pod listkami :)

prawdziwkowa rodzinka :D

jeden rósł w liściach

kolejny w trawie

dwa cudne borowiki

i kolejne dwa

:D

ten był niestety robaczywy :(

brązowy kozak

żuczek, którego Dziecina dokładnie wygłaskała i wyprzytulała :3

wrzosowa polana

<3

czerwony kozak :)

cudny <3

i drugi malutki :)

nasze całe zbiory

nie omieszkałam nazbierać również kwiatów

i obiecany ootg czyli outfit of the grzybobranie :3
Buziaki!

17 comments:

  1. Piękne grzybki, jednak jakoś nie przepadam za ich jedzeniem :D

    ReplyDelete
  2. tez dzisiaj byłam na grzybobraniu :D

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. U nas też dzisiaj grzybobranie:)

    ReplyDelete
  5. Jakie piękne i jak apetycznie wyglądają ;) oj muszę się wybrać na grzybki do pobliskiego lasu, narobiłaś mi ochoty na nie ;)

    ReplyDelete
  6. Apetyczne grzyby :D
    Ja się ich nazbierałam na przełomie lipca i sierpnia na wakacjach w Finlandii - zapasy spore :D Będzie do pierogów i bigosu :D

    ReplyDelete
  7. Gratuluję! Zostałaś nominowana do LBA, więcej dowiesz się u nas :)
    http://matiaga.blogspot.com/2014/08/liebster-blog-award-lba.html

    ReplyDelete
  8. wlasnie dzis myslalam o grzybobraniu! tez musze sie wybrac :) a ostatnie zdjecia powala..a raczej Ty powalasz :))! ps. od piatku do poniedzialku w Croppie bedzie -40% jezeli masz do nich kupon np z newslettera i co wazne znizka jest jedna ale na dowolna ilosc rzeczy na paragonie :) moze uda Ci sie jeszcze upolowac kotkowe ciuchy w okazyjnych cenach ;)

    ReplyDelete
  9. uwielbiam jesien... ale grzybow zbierac nie lubie, chociaż kocham jeść :D

    ReplyDelete
  10. Ale figura!
    Kasiu, prześlicznie wyglądasz!
    Ja nie przepadam za grzybami i grzybobraniem:))),ale mój Ukochany za uwielbia :)))

    ReplyDelete
  11. Jakie cudne grzyby! Piękne. :)

    ReplyDelete
  12. super grzybki :)
    uwielbiam grzybobrania :)

    ReplyDelete
  13. Grzybków zbierać nie lubię - ale jeść jak najbardziej ;d

    ReplyDelete
  14. Bo któż może być przecież lepszy do przytulania niż żuk gnojarz? :-) Uwielbiałam je w dzieciństwie ;-)

    ReplyDelete
  15. ale prawdziwy :D kurcze u nas na takie trafić nie można bo wszystko wyzbierane :D

    ReplyDelete
  16. Ile grzybków :D Udało się grzybobranie ;)

    ReplyDelete
  17. Ale piękne grzybki :) mi sie wizualnie najbardziej podobają kozaki z czerwonymi glowami.
    A te wrzosy...cudowne <3

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!