Monday, September 8, 2014

ajfon miks #27

Jesienny zrzut zdjęć mobilnych #27
Część z nich pojawiła się na moim Instagramie *KLIK*

dzień z czerwonymi ustami

bieganko :#

'mamuniuuuuuu.. uczeszesz mnie w serduszkoooo?' :D

po deszczu

polsko-niemiecka tęcza

figi <3

krewetki :)
zrobiłam z nich sos alfredo z groszkiem i podałam z ciemnym, długim makaronem

dokupiłam dwie kolejne babeczki 

moje jesienne kotki po domu :3
(w razie pytań- dostałam je w lutym na urodziny, są z Avonu)

kino z mężem
jak komuś podobała się jedynka to nie powinien być zawiedziony dwójką :)

dzisiajsze grzybobranie
kocham jesień!!!

mały pomarańczowy kozaczek :)

prawdziwek z poprzedniego grzybobrania

ulubione leśne zajęcie mojej Dzieciny :D
żukowanie

wczorajszy spacer
bukiet koniczynowy na różowym rowerze :)
Buziaki!

18 comments:

  1. Pasują CI czerwone usta :) zazdroszczę, bo mi niestety nie :D

    ReplyDelete
  2. Twoja córa musi być szczęśliwa mając tak zdolną mamę! :)
    Moja w dzieciństwie robiła mi tylko kucyka-palemkę :D Ale fakt, z moimi cienkimi włosami raczej nie miała jak zaszaleć :D

    ReplyDelete
  3. super fotki
    widać, że grzybobranie udane
    a babeczkę z biedronki też kupiłam

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    ReplyDelete
  4. też kocham jesień i zbieranie grzybów – właśnie wczoraj przywieźliśmy z mężem wiadro z Mazur, już dawno przerobione na pyszny grzybowy gulasz mniam mniam :D

    ReplyDelete
  5. Uczesanie w serduszko cudne :) Gdzie Ty znajdujesz takie grzyby, błagam powiedz mi :D. Ja dzisiaj tylko kilka maślaków, podgrzybek i zajączki.

    ReplyDelete
  6. Cudnie wyglądasz, ta fryzurka w serduszko też. :) Śliczne zdjęcia. :)

    ReplyDelete
  7. no to muszę się wybrać do kina..:D

    ReplyDelete
  8. jaaakie słodkie te kapcioszki :D

    ReplyDelete
  9. Serduszko jest, to i dziecina zadowolona :) . Genialne domowe "papucie" z sierściuchami!

    ReplyDelete
  10. u mnie ciągle grzyby wyzbierane :D serducho wymiata :D

    ReplyDelete
  11. serduszkowa fryzura - boska! Nauczysz nas ? ;>

    ReplyDelete
  12. Butki podbiły moje serce!
    :) u mnie idzie się wybierać grzyby, nie zbierać grzyby! I o koźlarki czlowiek się potyka : )

    ReplyDelete
  13. Fryzurka w serducho rewelacyjna, muszę kiedyś przetestować na siostrzenicach! :) Kocie kapcie też genialne :D

    ReplyDelete
  14. Śliczna fryzurka i bardzo twarzowa:)

    ReplyDelete
  15. Mnie tez możesz uczesać w serduszko :) A kotki są urocze, ja mam teraz świnki z Pepco :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!