Thursday, September 18, 2014

eBayowy post zakupowy- biżuteria

Właśnie zaczęły przychodzić do mnie przesyłki z rzeczami zamówionymi kilka tygodni temu na eBayu. Znajdują się w nich różne cuda :) Już pokazywałam Wam zakupy ubraniowe TUTAJ oraz TUTAJ. Teraz przyszedł czas na małą garstkę biżuterii. Każda z rzeczy kosztowała tyle samo, 99 centów z darmową wysyłką. Lubię to :)
Zabrałam się za zdjęcia wieczorem kiedy światło nie chciało już za bardzo współpracować..
No trudno.. Zdjęcia są jakie są.
Mam już działający kabel do ładowarki :D a właściwie trzy kable. Mój kochany mąż kupił mi dzisiaj nowy :* A wieczorem przyszły pocztą dwa, które zamówiłam na Allegro.

trzy rzeczy :)

długi łańcuszek z ciężkim złotym liściem

bransoletka ze słodkowodnych pereł naturalnych

<3 uwielbiam perły

kolczyki 

pierwszy raz mam kolczyki z takim zapięciem i muszę przyznać, że są wygodne :)
Buziaki!

16 comments:

  1. Jeszcze nie zamawiałam nic z eBaya ;)

    ReplyDelete
  2. Przyznam, że ciągle kupuję na ebayu - szczególnie naszyjniki ;)

    ReplyDelete
  3. Ty to zawsze coś na tym Ebay'u wyhaczysz :D

    ReplyDelete
  4. Perełkowa bransoletka też mi od jakiegoś czasu chodzi po głowie. Idealny dodatek nie tylko do małej czarnej.

    ReplyDelete
  5. Wszystko mi sie podoba, a najbardziej chyba listek. Perelki sa przecudne. :)

    ReplyDelete
  6. najfajniej jest jak z ebaya przychodzą różne słodkie i przyjemne rzeczy, a nie jakieś badziewie

    ReplyDelete
  7. Ciągle nie mogę się przemóc, żeby kupować na ebay, ale już tyle osób pokazuje na blogach świetne zdobycze, że chyba muszę się w końcu zdecydować! :) Perełki są cudowne :)

    ReplyDelete
  8. Te dziewczyny, które nie korzystały jeszcze z cudów z ebaya, nie wiedzą, co tracą :) . Kolczyki świetne, już lądują na mojej watch liście :)

    ReplyDelete
  9. Zapięcie kolczyków faktycznie inne :D Najbardziej podoba mi się liść :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!