Sunday, September 7, 2014

kobalt na paznokciach- nowa, niebieska miłość

Kilka dni temu kupiłam sobie lakier BeBeauty (Bell).
Pokazywałam go na moim Instagramie *KLIK*. Pod zdjęciem pojawiły się głosy, że nie jest najlepszy i potrzeba wielu warstw żeby uzyskać przyzwoity efekt.
Postanowiłam dać mu szansę i nie zawiodłam się.



*do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw (pierwszej normalnej i drugiej trochę grubszej)
*w połączeniu z SV szybko schnie
*ma piękny kolor (nie mogę oderwać wzroku od paznokci)
*bardzo wygodny pędzelek
*po dwóch dniach trzyma się na paznokciach idealnie







Buziaki!

20 comments:

  1. Piękny kobaltowy kolorek, właśnie taki podoba mi się u kogoś i takiego koloru w lakierach mi brakuje :)

    ReplyDelete
  2. śliczny kolor :) ja nie umiem nakładac SV bo mi się placek robi na środku paznokcia ...

    ReplyDelete
  3. Kolor śliczny:-) jeśli masz chwilkę to byłabym wdzięczna za poklikanie w linki w moim ostatnim poście. To dla mnie bardzo ważne, staram się o współpracę. Z góry bardzo dziękuję:* pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  4. Jak spojrzałam na blask wiedziałam, że to SV :D A kobalt piękny ale mi się już przejadł :)

    ReplyDelete
  5. Jaki piękny - uwielbiam takie kolory! :D

    ReplyDelete
  6. kobaltowy to również moja wielka miłość od paru miesięcy :) faktycznie ciężko oderwać oczy!

    ReplyDelete
  7. zdecydowanie to mój ulubiony kolor!:)

    ReplyDelete
  8. Niesamowity kolor :) muszę sobie taki sprawić, bo mój już zrobił się gęsty :(

    ReplyDelete
  9. piękny kolorek

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    ReplyDelete
  10. mega kolorek !



    http://simplylifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Śliczny kolor, bardzo lubię takie niebieskości nie tylko na paznokciach, ale i w ubraniach, dodatkach :)

    ReplyDelete
  12. Świetny, mam podobny odcień z Wibo:)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!