Wednesday, September 10, 2014

moja kolekcja szali

Szal. Mój ukochany dodatek na każdą porę roku. Mam ich kilka :)
Dzisiaj zebrałam te, które noszę najczęściej.

większość to infinity scarves

zwykły szal z kotełkami

prezent od teściowej :D

z postrzępionymi brzegami

kolejny postrzępiony

dwa cienkie, noszę je zazwyczaj razem

cudne pastele

bardzo szeroki biało-beżowo-zielony

ostatni zakup- ulubiony atramentowy granat w grochy

dwa delikatne szale mojej Dzieciny :)

tak tymczasowo przechowuję wszystkie w jednym miejscu :)
Buziaki!

21 comments:

  1. Sporo ich masz, ale nie dziwię się, bo to fajny dodatek :)

    ReplyDelete
  2. Piękna kolekcja :) Szal z kotełkami też już mam dzięki ebayowi :)

    ReplyDelete
  3. Piękne szale, też mam takich sporo a większość z nich dostałam od teściowej :)

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam szale :) Jednak w tej kwestii wierna jestem czerni ;)

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładne. Ja mam ich zdecydowanie mniej ;c

    http://julajulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Piękne szale :) Ja noszę je rzadko, dlatego moja "kolekcja" nie jest jakoś specjalnie okazała.

    ReplyDelete
  7. uwielbiam szale, apaszki, szaliki.. bardzo fajna kolekcja :)

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam szale :) To niby taki drobny detal, a może całkowicie odmienić stylizację :)

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam nosze je w każdą porę roku :) mam ich bardzo dużo :) prezent od teściowej i ten cudne pastele przykul moja uwagę :)

    ReplyDelete
  10. Łał, ile ich :) Świetne. Ja zawsze zapominam o zabraniu z domu :D

    ReplyDelete
  11. Imponująca kolekcja :) Wszystkie mi się podobają :)

    ReplyDelete
  12. Fajna kolekcja :) ja również bardzo lubię takie szale ;) potrafią urozmaicić każdy strój :)

    ReplyDelete
  13. jaki fantastyczny koci szal!!! już go znalazłam na ebay'u :D

    ReplyDelete
  14. Tez bardzo lubie I mam.....o wiele wiecej;)

    ReplyDelete
  15. ten z kiciami słodki:3 kocham koty!

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!