Saturday, September 20, 2014

pierwsza ubraniowa stylizacja na blogu :)

Dzisiaj byłam na ślubie. Uroczystość była przepiękna. Para młoda urocza.
Panna młoda wyglądała fantastycznie. Szanując prywatność Młodych nie będę zamieszczała ich na blogu. Musicie uwierzyć mi na słowo, że wyglądali zjawiskowo :D
Pokażę za to jak ja się prezentowałam ;)

sukienka Monnari

buty Kazar

torebka z second-handowych zbiorów mojej Mamuni :)


uwielbiam sukienki z kieszeniami :3
Bardzo dobrze czuję się w takich kolorach. Lubię skromne i proste dodatki :) I czerwone usta ;)
Buziaki!


27 comments:

  1. Pięknie, choć pasek aż się prosi ;)

    ReplyDelete
  2. ślicznie wyglądałaś :) sukienka prześwietna

    ReplyDelete
  3. Fajnie wyszło. Może więcej takich wpisów?

    ReplyDelete
  4. Wspaniale i fanie że są też kieszenie. :) Kolor śliczny i dobrze Ci w nim. :) Uwielbiam tą markę. :)

    ReplyDelete
  5. Cudnie, pięknie, zjawiskowo! :))

    ReplyDelete
  6. Śliczna sukienka, pięknie wyglądałaś :)

    ReplyDelete
  7. Sukienka śliczna, lecz te buty to jak dla starszej Pani, wymieniłabym buty i torebkę, bo w sukience Ci ślicznie :)

    ReplyDelete
  8. Piękna sukienka! :)

    Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  9. Lubię takie sukienki, ale krótsze :)

    ReplyDelete
  10. sukienka bardzo mi się podoba :) buty bym wymieniła, mam uczucie, że są zbyt "ciężkie" do tej stylizacji, ale to tylko moja opinia, najważniejsze żebyś się dobrze czuła i było wygodnie :)

    ReplyDelete
  11. Świetna kiecka. PS. Kiedy możemy spodziewać się posta o odchudzaniu?

    ReplyDelete
  12. Sukienka bardzo fajna chociaż ja wolę osobiście trochę krótsze :)

    ReplyDelete
  13. Kasiu, mloda kobieta z Ciebie,a ubralas sie jak stara baba, sukienka za kolano I te buty, masakra.

    ReplyDelete
  14. Pięknie wygladałaś :) buty nie do końca w moim stylu ale za to sukienka jak dla mnie fantastyczna :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!