Wednesday, September 24, 2014

przemyślenia #3, czyli inna forma nagości

Dzisiaj rano wychodząc z domu zapomniałam moich okularów przeciwsłonecznych.
Cały dzień było mi dziwnie i czułam straszny dyskomfort. Mam tak za każdym razem kiedy zapominam okularów.
Niezależnie od pory roku i od pogody na mojej buzi zawsze goszczą ciemne okulary. Mam gdzieś dziwne spojrzenia ludzi kiedy leje i wieje a ja spoglądam na świat spod parasola w ciemnych okularach :)
Lubię je i tyle. Czuję się za nimi bezpieczna i anonimowa. Mogę patrzeć na kogo chce i jak długo chcę i nikt nie musi o tym wiedzieć.
Dzisiaj czułam się strasznie roznegliżowana na twarzy (jeśli mogę tak to nazwać ;)
Okulary przeciwsłoneczne to mój ukochany wyjściowy gadżet z którym mogłabym się nie rozstawać.

moje stare ukochane okulary Esprita :3

ostatnio upadły mi na podłogę i wypadło jedno szkiełko :(
na szczęście udało mi się je naprawić
Następnym zakupem w TK Maxxie będą najprawdopodobniej nowe okulary (w raze jakby te się popsuły na dobre i szkiełko wypadało częściej).
Buziaki!

8 comments:

  1. Ja mam tak samo, tylko ze zwykłymi, korekcyjnymi okularami :) tak po prostu dziwnie się bez nich czuję, pomijają już kwestię, że gorzej widzę ;)

    ReplyDelete
  2. oj też czuję się nago bez okularów, ale noszę je tylko gdy jest słoneczko :D

    ReplyDelete
  3. Ja rzadko noszę okulary. Zwykle kiedy prowadzę :)

    ReplyDelete
  4. Znam to uczucie, też mogłabym się nie rozstawać z okularami ;)

    ReplyDelete
  5. Pare lat temu przeszlam ciezko chorobe autoimmunologiczna oka i od tego czasu nosze okulary przeciwsloneczne bardzo czesto. Takze jesli jest snieg bo jego biel moze podraznic.Tez w pewnym sensie czuje sie troszke naga gdy ich zapomne ;)

    ReplyDelete

  6. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/ Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. ja od kiedy kupiłam sobie lustrzanki mam to samo :D uwielbiam je nosić i gdy ich nie mam czuję się naga :D:D

    ReplyDelete
  8. O tym jeszcze nie słyszałam, ale nie sposób się nie zgodzić, że okulary w dziwny sposób (może właśnie przez wspomnianą przez Ciebie anonimowość?) dodają pewności siebie :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!