Tuesday, September 23, 2014

tk maxxowe zakupy

Dwie zdobycze z TK Maxx.
Cieszę się, bo obydwu potrzebowałam. Przyszła jesień i nadszedł czas na zamianę letnich odkrytych butów na cieplejsze i bardziej zabudowane.
Udało mi się znaleźć coś co spełnia moje chciejstwa :)
- żeby buty nie były płaskie
- żeby nie były na cienkich obcasach
- właściwie niech nie będzie żadnych obcasów tylko koturny
- żeby były skórzane
- żeby były stabilne
- najważniejsze- żeby były wygodne

Drugim zakupem jest mały notes do torebki. Kilkanaście razy w ciągu ostatnich tygodni łapałam się na tym, że miałam potrzebę zapisania czegoś ważnego, a nie miałam na czym. Notes w torebce to ważna sprawa. Postawiłam na markę Moleskine o której słyszałam dużo dobrego. Zwykły, klasyczny, elegancki czarny notes z białymi kartkami bez linijek.


w środku mięciutka skórka


skład ;)

są świetnie wykonane

przód z bliska

są wysokie, ale bardzo wygodne i stabilne

notes :)
Buziaki!

19 comments:

  1. Replies
    1. Mój też nie, wolę bardziej klasyczne rzeczy.

      Delete
  2. Poleci któraś fajne botki w przystępnej cenie? :)

    ReplyDelete
  3. buciki bardzo ładnie się prezentują:)

    ReplyDelete
  4. Buty wyglądają bardzo interesująco. Chętnie zobaczę je w jakiejś stylizacji :)

    ReplyDelete
  5. tak myślałam, że kupiłaś te buty :P nie dziwię Ci się bo mi też się bardzo podobają :) są świetne!

    ReplyDelete
  6. lubię koturny :) ale jakoś tak bardziej sandały :D

    ReplyDelete
  7. Są super, bardzo mi się te buty podobają!

    ReplyDelete
  8. Buty to zupełnie nie moja bajka, ale najważniejsze, że Tobie się podobają :)
    A taki notesik Moleskina baaaardzo chętnie bym przygarnęła. Muszę poszukać czy w moich Tk Maxxach coś podobnego znajdę :) A tak z ciekawości, zdradzisz ile kosztował?

    ReplyDelete
  9. Jaka to firma? Bo nie mogę rozszyfrować. Czadowe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Crossing. Pierwszy raz sie z nią spotkałam :)

      Delete
    2. Logan Crossing, włoska marka :)

      Delete
  10. super, że znalazłaś to, co chciałaś :)

    ReplyDelete
  11. Jak większość - sama bym pewnie butów nie kupiła, ale bardzo przypadły mi do gustu i to nie tylko przez połączenie klasycznych tekstur ze sportowymi elementami. Kolory są po prostu bajeczne! :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!