Monday, September 29, 2014

zdjęciowy post szpiegowski- pomysłowe herbaty z Auchan

Jakiś czas temu na zakupach w Auchan trafiłam na sporo bardzo pomysłowych herbat. Na różne okazje. Nigdy wcześniej niczego takiego nie widziałam (no może w punktach z różnymi herbatami świata gdzie kupuje się herbatę i jej mieszanki na wagę). Nie dość tego, pierwszy raz spotkałam się z marką Taheebo.
Fajny pomysł na prezent :)

Ziołowe:







Ziołowe miksy na różne okazje:

taką dałam młodej parze na ślubie na którym byłam w Warszawie :)






mój faworyt :3

ceny są różne 
 W ciemnych opakowaniach na bazie czarnej, czerwonej i zielonej herbaty:






ceny
Świetny pomysł na prezent :) Sama nazwa może wywołać uśmiech na twarzy obdarowanej osoby :)
Buziaki!

27 comments:

  1. Herbatka na święta spokój Coś dla mnie :D Muszę nawiedzić Auchan, przy okazji kupię sobie Glorię ;D

    ReplyDelete
  2. Na święty spokój i szczęście - kupię cały sklepowy zapas :D

    ReplyDelete
  3. Te herbaty można też dostać w Tesco :) .

    ReplyDelete
  4. O rany, przecież to istny herbaciany raj jest! Tak strasznie żałuję, że nie ma u mnie w mieście, ani w okolicach Auchan :< Cóż, trzeba szukać okazji do wyprawy i coś sobie kupić, bo jesień przyszła a w herbacianej szafce pusto!

    ReplyDelete
  5. Świetne te herbaty, jako świeżo upieczona mężatka chyba muszę zaopatrzyć się w tą herbatkę małżeńską! :D

    ReplyDelete
  6. Nie widziałam nigdzie tych herbatek ;) Aczkolwiek nagietek i lawenda świetnie pasowałyby do moich wyrobów kosmetycznych :D

    ReplyDelete
  7. mój real właśnie się przekształcił w auchan, więc się pójdę rozejrzeć. przeważnie takie herbaty mi nie smakują, ale może.. może..

    ReplyDelete
  8. uwielbiam herbatę;) jak będę w auchanie to muszę się rozejrzeć;)

    ReplyDelete
  9. Rzadko bywam w tym sklepie i rzadko pijam herbatę :)

    ReplyDelete
  10. Ja mam herbatkę po pracy w zaciszu domowym ;)

    ReplyDelete
  11. Ooo idę na wesele niedługo, kupię taką herbatkę na długie małżeństwo dodatkowo do koperty i kwiatów ;)

    ReplyDelete
  12. Cieszą oko, ale moje podniebienie nie przepada za takimi wynalazkami :)

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam dobre herbatki, jak trafię tam to chętnie się zaopatrzę. :)

    ReplyDelete
  14. pomysłowe :d ciekawe czy znajdę je gdzieś jeszcze :D

    ReplyDelete
  15. O muszę się wybrać i pozaglądać :) Na jesień jak znalazł :)

    ReplyDelete
  16. Uwielbiam Twoje posty szpiegowskie! Dzięki nim polazłam w końcu wczoraj do TKMaxxa i pozwoliłam sobie zbankrutować ;) . Ciekawe, jak smakuje "przebudzenie"... :)

    ReplyDelete
  17. Świetne mają nazwy te herbatki :D
    Uwielbiam aromatyczne herbaty z kawałkami kwiatów i owoców, zwłaszcza zielone (moja ulubiona to zielone kimono z Demmers Teahouse z kawałkami ananasa - jest pyszna! :D).

    ReplyDelete
  18. O, ja też je pierwszy raz widzę; już sobie wypatrzyłam faworytów, będę polować na nie przy najbliższej wizycie w Auchan :)

    ReplyDelete
  19. bombowe! ojejciu, to na prezent dla młodej pary te by mi sie przydało, nawet na taki "po" weselu :) szukam Auchan w okolicy ;)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!