Tuesday, October 28, 2014

książka w obiegu- szczecińskie Molo

Przy jednym z wejść/wyjść do szczecińskiego centrum handlowego 'Molo' natknęłam się na wolno stojące półki z książkami.



Z boku była informacja:


Rewelacja!
Potrzeba więcej takich półek w różnych miejscach.
Wybrałam sobie jedną książkę:


Jednak jakoś nie mogę przebrnąć przez pierwsze strony.. Zupełnie nie mój świat ;)
Następnym razem jak będę w Molo odłożę ją dla kogoś a sama wybiorę coś innego :D
Trochę żałuję, że nie chwyciłam Mastertona (widzę, teraz na zdjęciu że leżał jak wół na półce).
Tymczasem zrobię jeszcze jedno podejście do Czarownicy..  Może tym razem przebrnę ;)
Buziaki!

18 comments:

  1. u mnie na uczelni też była taka półka :)

    ReplyDelete
  2. Ale super :D. To chyba dla facetów, którzy idą ze swoimi kobietami na zakupy ;)

    ReplyDelete
  3. Fantastyczny pomysł :) powinno być wszędzie więcej takich półek :)

    ReplyDelete
  4. Czytałam kiedyś tam 'Czarownicę..' i choć na początku nie rozumiałam o co chodzi to znalazłam wiele pięknych cytatów o miłości i ogólnie o życiu i w końcu polubiłam tę książkę. Jeśli chodzi o pozycje tego autora, to muszą mnie czymś zjednać, 'Weronika postanawia umrzeć' było w porządku, ale już np 'Pielgrzym' wcale mi się nie podobał. Ciekawa inicjatywa ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja chwyciłam za "Pielgrzyma" po tylu wspaniałych recenzjach. Jednak tak jak Tobie, nie przypadła mi do gustu.

      Delete
  5. daawno to czytałam, i nie pamiętam dokładnie treści, jednak wiem, że mnie najmocniej ujęła ze wszystkich wypocin coelho, którego w końcu przestałam czytać ; )
    spróbuj jeszcze raz:)

    ReplyDelete
  6. U mnie w mieście przy okazji “Majówki na trawie“ była taka akcja - mogłam oddać książki, a przy okazji przygarnąć nowe :)

    ReplyDelete
  7. Też kiedyś przeglądałam książki na tej półce, ale akurat nic ciekawego nie było. W bibliotece w naszym mieście zdarzają się kiermasze "książka za złotówkę" i tam można trafić na rarytasy.

    Magda od błyskotek

    ReplyDelete
  8. Fajny pomysł z taką półką :D Też lubię Mastertona.

    ReplyDelete
  9. ja Czarownicę przeczytałam :) na poczatku było ciężko ale potem już poszło i książka bardzo mi się podobała :) Coelho pisze specyficznie, niektóre książki ma fantastyczne :)

    ReplyDelete
  10. Kurcze ja jestem ze Szczcina :) ale w W CH Molo nie bywam za często z powodu wyprowadzki do innego kraju.
    Ale dobrze wiedzieć że coś takiego powstało. Sama chętnie podłożyłabym tam kilka książek które zalegają mi na połkach a zapewne komuś by przypadły do gustu.

    Widziałam w kawiarniach Columbus półki z książkami, ale nie wiem czy to działa tak samo, że możesz sobie wziąść do poczytania tą która wpadnei Ci w oko a później dorzucić jakąś swoją, czy po prostu są tam one tylko do dekoracji.
    Bo naprawdę można tam znaleźć kilka fajnych perełek :))

    "Czarownicy" nie czytałam, ale jak któregoś dnia zobaczysz "11 minut" tego samego autora.
    Pozdrawiam i miłego dnia :)

    ReplyDelete
  11. Wow nie widziałam tego w Molo. Następnym razem będę się rozglądać. Ja swoje książki oddaje do mojej miejscowej biblioteki.

    ReplyDelete
  12. Ja również gdy przeczytam swoje książki, oddaję do biblioteki, żeby inni też skorzystali :)

    ReplyDelete
  13. Świetny pomysł, oby było więcej takich inicjatyw :)

    ReplyDelete
  14. Świetne są takie akcje, u mnie na uczelni widziałam jedną półkę oznaczoną napisem: książki w recyklingu :D

    ReplyDelete
  15. Też uważam,że to super akcja, chociaż sama, wstyd się przyznać, jeszcze nie skorzystałam,a w Molo jestem do często :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz.
Wasze zdanie jest dla mnie ważne.

Cenię sobie konstruktywną i solidnie argumentowaną krytykę. Lubię komplementy ;)

Pamiętaj, wszystko co kiedyś powiesz i napiszesz- prędzej czy później okrąży świat i do Ciebie wróci. Wykorzystaj to mądrze. Szanuj swój i mój czas.

Wszystkie anonimowe komentarze, które są złośliwe i obraźliwe będę traktowała jako spam.

Buziak!